Tájékoztatás SZMJV Polgármesteri Hivatalának ügyintézési és ügyfélfogadási rendjére vonatkozóan május 5-től kezdődően

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2020. május 5-től az ügyfélfogadással kapcsolatos lehetőségeket bővíti.

KÖZLEMÉNY

Az élet-és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány (COVID-19 fertőzés) megelőzése, terjedésének megakadályozása, a hivatal ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása, és a Hivatal működőképességének biztosítása érdekében Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a személyes ügyintézés 2020. május 5-től az alábbiak szerint történik:

szociális ügyekben a Humán Közszolgáltatási Iroda ügyfélszolgálatán az ügyfélfogadás munkanapokon 8-12 óráig,
adóügyekben az Adóiroda ügyfélszolgálatán az ügyfélfogadás munkanapokon 8-12 óráig,
– az Általános Ügyfélszolgálati Csoportnál ügyfélfogadás munkanapokon 8-12 óráig,
– a Közterület-felügyelet ügyfélszolgálatán ügyfélfogadás munkanapokon 12-14 óráig biztosított.
A hivatalban a helyszíni pénztári kifizetésekre 2020. május 15-től, hetente egy alkalommal, péntekenként 9-11 óráig lesz lehetőség.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy anyakönyvi ügyekben személyes ügyintézésre továbbra is csak rendkívül korlátozott körben van lehetőség:
Teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat megtételére, házasságkötési szándék bejelentésére előzetes telefonos időpont-egyeztetést követően kerülhet csak sor.

Kérelmeiket az e célra kihelyezett gyűjtőládákban is elhelyezhetik.

Kérjük a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a fenti korlátozott ügycsoportokon túlmenően ügyeiket elektronikus úton, ügyfélkapun, telefonon vagy e-mailben intézzék.

A hivatal egyes részlegeit érintően ügyfélfogadással kapcsolatos részletes információkat az alábbi linkre kattintva érhetik el.

Szeged, 2020. május 5.

Dr. Martonosi Éva
jegyző