Tájékoztatás SZMJV Polgármesteri Hivatalának ügyintézési és ügyfélfogadási rendjére vonatkozóan

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2020. március 19. napjától határozatlan ideig szünetelteti a személyes ügyfélfogadást.

KÖZLEMÉNY

 Az élet-és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány (COVID-19 fertőzés) megelőzése, terjedésének megakadályozása, a hivatal ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása, és a Hivatal működőképességének biztosítása érdekében Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2020. március 19. napjától határozatlan ideig szünetelteti az általános ügyfélfogadást.
Kérelmeiket az e célra kihelyezett gyűjtőládákban helyezheti le.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy személyes ügyintézésre csak rendkívül korlátozott körben van lehetőség kizárólag az alábbi esetekben:
– hatósági bizonyítványok kiállítása, amennyiben az ügyfél személyes meghallgatása, illetve tanú meghallgatása szükséges (előzetes telefonos időpont-egyeztetést követően),
– a 2013. évi CXXII. tv. 21. §. ( 4 ) bekezdése alapján a termőföld elővásárlási és elő haszonbérleti ügyekben személyesen benyújtható elfogadó jognyilatkozatok beadása (előzetes telefonos időpont-egyeztetést követően),
– teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat megtétele (előzetes telefonos időpont-egyeztetést követően),
– szociális ügyekben ügyfélfogadás (szülési támogatás és átmeneti segély kivételével) kizárólag hétfőn, kedden, szerdán, pénteken: 8-10 óráig

A hivatalban a helyszíni pénztári kifizetések helyett postai úton vagy átutalással történik a kifizetés.

Kérjük a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a fenti korlátozott ügycsoportokon túlmenően ügyeiket elektronikus úton, ügyfélkapun, telefonon vagy e-mailben intézzék.
A hivatal egyes részlegeit érintően ügyfélfogadással kapcsolatos részletes információkat az alábbi linkre kattintva érhetik el.

Szeged, 2020. március 19.

                                Dr. Martonosi Éva
jegyző

Teljes tájékoztatás

Polgármesteri Hivatal Ügyfélfogadási rendje