Energiagazdálkodási referens
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Iroda
határozatlan időre szóló energiagazdálkodási referens posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
a) villamos mérnök, villamos üzemmérnök, vagyb) gépészmérnök, gépész üzemmérnök, vagyc) felsőoktatásban szerzett műszaki végzettség, vagyd) érettségi és közgazdasági, műszaki szakképesítés, műszaki technikusi szakképesítés, vagye) érettségi és az OKJ szerint: műszaki szakmacsoportba tartozó iskolarendszerű képzésben, érettségi végzettséggel megszerezhető szakképesítés
Az ellátandó feladatok ismertetése:
Az energiagazdálkodási referens feladatkörébe tartoznak az energiaellátással, energiagazdálkodással kapcsolatos feladatok:
Az önkormányzat energetikai tárgyú pályázatainak előkészítésében közreműködés, szakmai segítségnyújtás, együttműködés az érintett szakirodákkal, külső partnerekkel;
Az önkormányzat mint gesztor által az önkormányzati fenntartású intézményei és gazdasági társaságai részére villamos energia és földgáz beszerzése, a közbeszerzési eljárásban a műszaki tartalom és mennyiség meghatározásában közreműködés, adatgyűjtés, -szolgáltatás koordinálása;
Az önkormányzat által megkötött villamos energia és földgáz kereskedelmi szerződések teljesítésének nyomonkövetése a gazdasági társaságok, intézmények illetékes munkatársainak bevonásával;
Az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok, önkormányzati fenntartású intézmények energia felhasználásának figyelemmel kísérése, adatgyűjtés, a vonatkozó adatok tekintetében adatbázis felállítása;
Kapcsolattartás az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok, önkormányzati fenntartású intézmények energiagazdálkodási területen dolgozó munkatársaival, a hatóságokkal, a közműszolgáltatókkal, energiakereskedőkkel;
Közreműködés a közvilágítás ütemezett fejlesztésére vonatkozó tervezési munkák előkészítésében, a közbeszerzési eljárás műszaki dokumentációjának összeállításában, az elvégzett fejlesztések nyomon követésében;
Közreműködés a műszaki csoport villamossági munkát is tartalmazó műszaki tárgyú beszerzési eljárásainak előkészítésében, bonyolításában;
A Polgármesteri Hivatal energia-megtakarítási intézkedési terveinek elkészítése és nyomon követése, az energiahatékonyságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségek teljesítése;
Közmű fogyasztások és költségek optimalizálása, megtakarítási lehetőségek feltárása;
Energiagazdálkodási, -hatékonysági tárgyban döntés-előkészítő javaslatok összeállítása
Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2025. április 25.
elbírálásának határideje: 2025. május 6.,
benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. május 7. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével),
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább
közterület-felügyelő (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet
Városüzemeltetési Iroda – Közterület-felügyeleti Csoport
határozatlan időre szóló közterület-felügyelői posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
a) közigazgatási, rendészeti vagy katonai felsőoktatásban szerzett szakképzettség; vagy
b) felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közigazgatási, rendészeti vagy katonai szakképesítés; vagy
c) közigazgatási, rendészeti vagy katonai középiskolai végzettség; vagy
d) középiskolai végzettség és közigazgatási, rendészeti vagy katonai szakképesítés; vagy
e) középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga.
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
közterület-felügyelői vizsga,
közigazgatási gyakorlat,
B kategóriás jogosítvány.
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A közterület-felügyelő feladata a közterületek jogszerű használatának, a közterületen folytatott engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenység szabályszerűségének ellenőrzése; a közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által tiltott tevékenység megelőzése, megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása; közreműködés a közterület, az épített és a természeti környezet, a közrend, a közbiztonság, az önkormányzati vagyon védelmében; közreműködés a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok végrehajtásának ellenőrzésében, valamint állat-egészségügyi és ebrendészeti feladatok ellátásában; a fenti feladatok ellátásához szükséges adminisztratív ügyintézői tevékenység elvégzése.
Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár. Az illetmény teljesítmény alapú bérezéssel is kiegészítésre kerül.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2025. április 30.
elbírálásának határideje: 2025. május 12.,
benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. május 13. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet,
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
3 hónapnál nem régebbi, a 2012. évi CXX. tv. 5. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelést igazoló erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást).
Tovább