Belső ellenőr (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet
a Belső Ellenőrzési Osztály
határozatlan időre szóló belső ellenőr posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
a) közgazdász; vagy gazdaságinformatikus; vagy informatikus közgazdász; vagy olyan főiskolai vagy egyetemi végzettség, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásába vételéről szóló 93/2002. (V. 5.) Korm. rendelet szerinti nyilvántartásába vételt lehetővé teszi; VAGY
b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettség; VAGY
c) a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettség és
1. okleveles pénzügyi revizori szakképesítés; vagy
2. pénzügyi-számviteli ügyintézői szakképesítés, vagy
3. pénzügyi-számviteli szakellenőri szakképesítés; vagy
4. ellenőrzési szakelőadói szakképesítés; vagy
5. okleveles könyvvizsgálói szakképesítés; vagy
6. költségvetési ellenőri szakképesítés; vagy
7. mérlegképes könyvelői szakképesítés; vagy
8. a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri szakképesítése; vagy
9. az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri szakképesítése (CISA); vagy
10. közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői szakképesítés; vagy
11. felsőfokú költségvetési szakképesítés; vagy
12. felsőfokú államháztartási szakképesítés; vagy
13. államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési szakképesítés; vagy
14. államháztartási ügyintézői szakképesítés; vagy
15. elektronikus információbiztonsági vezetői szakképesítés; vagy
16. integritás tanácsadói szakképesítés; vagy
17. vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban szakképesítés ÉS
az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy önkormányzati költségvetési szervnél szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik.
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
a pályázó szerepel a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásában,
okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés,
adótanácsadó szakképesítés,
belső ellenőrzési tevékenység körében szerzett gyakorlat,
kontrolling területén szerzett gyakorlat.
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A belső ellenőr feladata Szeged MJV Önkormányzata felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél, illetve Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben szereplő feladatok ellátása, integrált kockázatkezelési, ellenőrzési, irányítási eljárások hatékonyságának értékelése és fejlesztése, a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak való megfelelés, valamint a gazdaságosság, hatékonyság, eredményesség vizsgálata, tanácsadói szerepkör érvényre juttatása.
Illetmény és egyéb juttatás a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
1. benyújtásának határideje: 2023. június 23.,
2. elbírálásának határideje: 2023. július 7.,
3. benyújtásának módja:
elektronikus úton: az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásába vételétől függően, de legkorábban 2023. július 10. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével),
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
a legalább két éves vagy legalább öt éves szakmai gyakorlat igazolását,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint:
amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni,
amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni.
Tovább