Május 22, csütörtök, Júlia, Rita
0 °C
0 °C / 0 °C

Szeged Megyei Jogú Város hivatalos weboldala

Orvosi rendelő fejlesztési program Szegeden I. ütem, Korondi utcai rendelő felújítása

eu tamogatas kep
Kedvezményezett:
Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata
Konzorciumi partner:
-
A szerződött támogatás összege:
212 893 213 Ft
Önkormányzati önerő összege (bruttó):
6 881 286 Ft
Tartalom:

Az épület földszint + 1 emelet magasságú, szabadon álló elhelyezésű, mely a rendelőintézetnek és a védőnői szolgálatnak ad helyet, az emeleten 3 háziorvosi, 1 fogorvosi praxis, a fsz-en 3 gyermekorvos valamit 7 védőnő dolgozik.

Az ingatlanfejlesztés (meglévő épület felújítása, korszerűsítése) tekintetében a minimumkövetelmények teljesítése érdekében az épület belső helyiségei felosztásának racionalizációja is megtörtént, a belső válaszfalak áthelyezésre kerültek.

A felújítás során az alábbi műszaki, infrastrukturális fejlesztést megvalósítottuk meg:
– homlokzat hőszigetelése,
– nyílászárók cseréje,
– fűtési rendszer korszerűsítése,
– vizesblokkok felújítása,
– gépészeti rendszer korszerűsítése,
– teljes elektromos hálózat cseréje.

A kivitelezés, felújítás során megvalósításra került az előírt projektarányos akadálymentesítés (pl.: akadálymentesített bejárat, akadálymentes mosdó) valamennyi fogyatékossági csoportra kiterjedően. A földszint és az emelet között új lift létesült, melynek mérete alkalmas betegágyon történő szállításra is.

A rendelőintézetben működő szolgáltatók munkájához a korábbi eszközök technológiailag már elavultak voltak. A projekt keretében az időközben elhasználódott és a zavartalan ellátás érdekében szükséges eszközök is beszerzésre kerültek.
Az épület modernizációja az ott dolgozó egészségügyi szolgáltatók munkájához teremtett komplex alapellátási kereteket.

A projekt azonosító száma:
TOP-6.6.1-15-SG1-2016-00002

2017-11-23

Az „Orvosi rendelő fejlesztési program Szegeden I. ütemben” három rendelő újul meg Szegeden, ezek közül elsőként a Korondi utcai rendelőintézet készült el, amelyet ma adtak át a szegedieknek. A fejlesztésre a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program TOP-6.6.1 kódszámú intézkedése 217,15 millió forintos európai uniós, vissza nem térítendő támogatást nyújtott, melyhez Szeged MJV Önkormányzata további, 6,88 millió forintot biztosított annak érdekében, hogy az infrastrukturális fejlesztés további elemekkel bővülhessen.

A Korondi utcai rendelő felújítása idén januárban kezdődött, és a mintegy 224 millió forintból megvalósuló projekt során az épület teljes külső és belső korszerűsítése megtörtént.

A fejlesztés eredményeként az egész rendelő külső hőszigetelést kapott, lecserélték az összes nyílászárót, és a lapostetőt is leszigetelték. Az épület belső elrendezése, a helyiségek elosztása is átalakult, csak a szerkezeti falakat és pilléreket hagyták meg. Újak a válaszfalak, nyílászárók és a burkolatok is. Új elrendezésben új helyiségek kerültek kialakításra, a Korondi utcai rendelőben így teljesen megújult gyermek és felnőtt háziorvosi rendelők, fogorvosi rendelő és védőnői szolgálat helyiségei várják a szegedieket. Az épület gépészeti és elektromos hálózatát, valamint fűtési rendszerét is korszerűsítették. Felújították a vizesblokkokat, valamint akadálymentesítették az épületet. Akadálymentessé tették a bejáratot, a földszint és az emelet között új liftet építettek, amely betegágyon történő szállításra is alkalmas. Minden szinten elérhető akadálymentes wc, és burkolatba épített vezetősávok segítik a közlekedést. Nemcsak az épület újult meg, hanem a rendelőintézetben használt eszközöket is újakra cserélték, mert már technológiailag elavultak voltak, így most új, korszerű eszközök is hozzájárulnak a betegek magas szintű ellátásához.

A rendelő korszerűsítése komplex alapellátási kereteket teremtett az ott dolgozó orvosok és védőnők munkájához. A szintén a Településfejlesztési Operatív Program keretében, európai uniós támogatás segítségével felújított Budapest körúti orvosi rendelő átadása a tervek szerint decemberben várható, a kiskundorozsmai rendelő átadása pedig előreláthatólag jövő tavasszal.

A projektről bővebb információt a város oldalán olvashatnak.

További információ:

Szeged MJV Polgármesteri Hivatal
Vécsey Ágnes, sajtófőnök
T.: 62/564-328, E: vecsey.agnes@szeged.eu
W: www.szegedvaros.hu/fejlesztesek-2014-2020/

Orvosi rendelő fejlesztési program Szegeden I. ütem, Korondi utcai rendelő felújítása

Kulturális események
Kulturális események
Tovább
Soron következő fogadóórák
Soron következő fogadóórák
Tovább
Egyéb események, határidők
Egyéb események, határidők
Tovább

Közterületi ügyintéző (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet az Igazgatási Iroda határozatlan időre szóló közterületi ügyintéző posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: felsőoktatásban szerzett műszaki szakképzettség; vagy műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és műszaki szakképesítés, jártasság műszaki rajzolvasás terén, közigazgatásban szerzett hatósági ügyintézési gyakorlat, számítógép felhasználói szintű ismerete.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A közterületi ügyintéző munkakörébe tartozik a közterület-használat engedélyezésével kapcsolatos eljárások lefolytatása a vonatkozó helyi önkormányzati rendelet szerint; közterület-használati engedélyek kiadása, részletfizetést engedélyező határozat készítése; a közterületek rendeltetésszerű használatának ellenőrzése, helyszíni ellenőrzések tartása, a kiadott közterület-használati engedélyekben meghatározott feltételek teljesülésének ellenőrzése; előterjesztés készítése a Közgyűlés illetékes szakbizottsága részére közterület-használati díj mérséklésére irányuló kérelmek elbírálásához; kötelezést tartalmazó határozat készítése engedély nélküli, vagy engedélytől eltérő közterület-használat esetén az eredeti állapot helyreállítására, engedély nélküli használat esetén emelt mértékű díj megállapítása; szükség esetén végrehajtási eljárás elrendelése és foganatosítása.   Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. június 6., elbírálásának határideje: 2025. június 13., benyújtásának módja: elektronikus úton, az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. június 16. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább

Belső ellenőr (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Belső Ellenőrzési Osztály határozatlan időre szóló belső ellenőr posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, a) közgazdász; vagy gazdaságinformatikus; vagy informatikus közgazdász; vagy olyan főiskolai vagy egyetemi végzettség, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásába vételéről szóló 93/2002. (V. 5.) Korm. rendelet szerinti nyilvántartásába vételt lehetővé teszi; VAGY b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettség; VAGY c) a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettség és 1. okleveles pénzügyi revizori szakképesítés; vagy 2. pénzügyi-számviteli ügyintézői szakképesítés, vagy 3. pénzügyi-számviteli szakellenőri szakképesítés; vagy 4. ellenőrzési szakelőadói szakképesítés; vagy 5. okleveles könyvvizsgálói szakképesítés; vagy 6. költségvetési ellenőri szakképesítés; vagy 7. mérlegképes könyvelői szakképesítés; vagy 8. a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri szakképesítése; vagy 9. az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri szakképesítése (CISA); vagy 10. közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői szakképesítés; vagy 11. felsőfokú költségvetési szakképesítés; vagy 12. felsőfokú államháztartási szakképesítés; vagy 13. államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési szakképesítés; vagy 14. államháztartási ügyintézői szakképesítés; vagy 15. elektronikus információbiztonsági vezetői szakképesítés; vagy 16. integritás tanácsadói szakképesítés; vagy 17. vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban szakképesítés ÉS az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy önkormányzati költségvetési szervnél szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: a pályázó szerepel a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásában, okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés, adótanácsadó szakképesítés, belső ellenőrzési tevékenység körében szerzett gyakorlat, kontrolling területén szerzett gyakorlat.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A belső ellenőr feladata Szeged MJV Önkormányzata felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél és/vagy gazdasági társaságoknál, illetve Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben szereplő feladatok ellátása, integrált kockázatkezelési, ellenőrzési, irányítási eljárások hatékonyságának értékelése és fejlesztése, a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak való megfelelés, valamint a gazdaságosság, hatékonyság, eredményesség vizsgálata, tanácsadói szerepkör érvényre juttatása.   Illetmény és egyéb juttatás a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 30., elbírálásának határideje: 2025. június 13., benyújtásának módja: elektronikus úton, az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásába vételétől függően, de legkorábban 2025. június 16. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, a legalább két éves vagy legalább öt éves szakmai gyakorlat igazolását, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább
összes álláshirdetés