Május 15, csütörtök, Zsófia, Szonja
0 °C
0 °C / 0 °C

Szeged Megyei Jogú Város hivatalos weboldala

Orvosi rendelő fejlesztési program Szegeden I. ütem, Budapesti körúti rendelő felújítása

eu tamogatas kep
Kedvezményezett:
Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata
Konzorciumi partner:
-
A szerződött támogatás összege:
151 923 819 Ft
Önkormányzati önerő összege (bruttó):
94 354 949 Ft
Tartalom:

Az épület az 1970-es években épült, amelynek egyik része pince nélküli földszintes lapos tetős (itt helyezkedik el a gyógyszertár is), a másik épület földszint + 1. emeletes, lapos tetős kialakítással a rendelőintézetnek és a védőnői szolgálatnak ad helyet, ahol 6 fő háziorvos és asszisztensei, 1 fő gyermekorvos és asszisztense, valamint 6 védőnő dolgozik.
Az ingatlanfejlesztés (meglévő épület felújítása, korszerűsítése) tekintetében a minimumkövetelmények teljesítése érdekében az épület belső helyiségei felosztásának racionalizációja is megtörtént, amelynek keretében – statikai vélemény figyelembevételével – a belső válaszfalak áthelyezésre kerültek.
A felújítás során az alábbi műszaki, infrastrukturális fejlesztést valósítottuk meg:
– homlokzat hőszigetelése,
– nyílászárók cseréje
– fűtési rendszer, és a vizesblokkok gépészetének cseréje
– teljes elektromos hálózat cseréje.
Továbbá szükséges volt a rendelő épület bővítése, a gyógyszertár területének felhasználásával.
Az akadálymentesség nem teljes körű (könnyen használható felvonó nincsen), mivel az arra használatos, lépcsőre épített berendezés nem üzembiztos, így az épület déli részében személyfelvonó is kiépítésre került. A kivitelezés, felújítás során megvalósításra került az előírt projektarányos akadálymentesítés is (pl.: akadálymentesített bejárat, akadálymentes mosdó) valamennyi fogyatékossági csoportra kiterjedően.
A rendelőintézetben működő szolgáltatók munkájához a korábbi eszközök technológiailag már elavultak voltak. A projekt keretében az időközben elhasználódott és a zavartalan ellátás érdekében szükséges eszközök is beszerzésre kerültek.
Az épület modernizációja az ott dolgozó egészségügyi szolgáltatók munkájához teremtett komplex alapellátási kereteket.
 

A projekt azonosító száma:
TOP-6.6.1-15-SG1-2016-00001

2000-01-01

A novemberben átadott Korondi utcai orvosi rendelő után, 2017. december 18-án a felújított Budapesti körúti rendelőt adták át a szegedieknek. A korszerűsítés idén márciusban kezdődött a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program keretében, melynek TOP-6.6.1-15 kódszámú intézkedése 151,92 millió forintos európai uniós, vissza nem térítendő támogatást nyújtott a fejlesztésre. Ehhez Szeged MJV Önkormányzata további, 94,35 millió forintot biztosított annak érdekében, hogy az infrastrukturális fejlesztés további elemekkel bővülhessen.

A szegedi orvosi rendelők energetikai, infrastrukturális korszerűsítése 2017. januárban kezdődött, és folyamatosan zajlik több városrészben. Elsőként a Korondi utcai rendelő készült el novemberben, ma pedig a Budapesti körúti orvosi rendelő került átadásra.

A komplex felújítás keretében hőszigetelést kapott az orvosi rendelő és a vele egy épületben található gyógyszertár homlokzatának teljes felülete, új nyílászárókat szereltek fel, átépült a tetőszerkezet hő- és vízszigetelése. Az orvosi rendelőben megújultak a belső terek burkolatai, korszerűsítették a fűtési rendszert és a vizesblokkokat, valamint a teljes elektromos hálózatot is cserélték. A rendelőépületben belső válaszfalak áthelyezésére került sor és a helyiségek felosztását is racionalizálták. Mivel az akadálymentesség korábban nem volt teljes körűen biztosítva, ennek teljessé tétele érdekében az épület déli részében betegágyat is befogadó személyfelvonót építettek ki. Ezen felül akadálymentes bejárat és mosdó is kialakításra került. A rendelőintézetben folyó munkához az orvosi felszerelések megújítására is lehetőség volt, ezért a zavartalan ellátás érdekében új orvos-technológiai és ápolási eszközöket szereztek be 3,29 millió forint értékben.

A rendelőintézet modernizációja az ott dolgozó orvosok, és védőnők munkájához megteremti a megfelelő és szükséges feltételeket. December 18 óta teljesen megújult körülmények között fogadják a rendelőbe érkező betegeket.

Orvosi rendelő fejlesztési program Szegeden I. ütem, Budapesti körúti rendelő felújítása

Kulturális események
Kulturális események
Tovább
Soron következő fogadóórák
Soron következő fogadóórák
Tovább
Egyéb események, határidők
Egyéb események, határidők
Tovább

Belső ellenőr (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Belső Ellenőrzési Osztály határozatlan időre szóló belső ellenőr posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, a) közgazdász; vagy gazdaságinformatikus; vagy informatikus közgazdász; vagy olyan főiskolai vagy egyetemi végzettség, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásába vételéről szóló 93/2002. (V. 5.) Korm. rendelet szerinti nyilvántartásába vételt lehetővé teszi; VAGY b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettség; VAGY c) a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettség és 1. okleveles pénzügyi revizori szakképesítés; vagy 2. pénzügyi-számviteli ügyintézői szakképesítés, vagy 3. pénzügyi-számviteli szakellenőri szakképesítés; vagy 4. ellenőrzési szakelőadói szakképesítés; vagy 5. okleveles könyvvizsgálói szakképesítés; vagy 6. költségvetési ellenőri szakképesítés; vagy 7. mérlegképes könyvelői szakképesítés; vagy 8. a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri szakképesítése; vagy 9. az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri szakképesítése (CISA); vagy 10. közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői szakképesítés; vagy 11. felsőfokú költségvetési szakképesítés; vagy 12. felsőfokú államháztartási szakképesítés; vagy 13. államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési szakképesítés; vagy 14. államháztartási ügyintézői szakképesítés; vagy 15. elektronikus információbiztonsági vezetői szakképesítés; vagy 16. integritás tanácsadói szakképesítés; vagy 17. vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban szakképesítés ÉS az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy önkormányzati költségvetési szervnél szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: a pályázó szerepel a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásában, okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés, adótanácsadó szakképesítés, belső ellenőrzési tevékenység körében szerzett gyakorlat, kontrolling területén szerzett gyakorlat.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A belső ellenőr feladata Szeged MJV Önkormányzata felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél és/vagy gazdasági társaságoknál, illetve Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben szereplő feladatok ellátása, integrált kockázatkezelési, ellenőrzési, irányítási eljárások hatékonyságának értékelése és fejlesztése, a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak való megfelelés, valamint a gazdaságosság, hatékonyság, eredményesség vizsgálata, tanácsadói szerepkör érvényre juttatása.   Illetmény és egyéb juttatás a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 30., elbírálásának határideje: 2025. június 13., benyújtásának módja: elektronikus úton, az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásába vételétől függően, de legkorábban 2025. június 16. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, a legalább két éves vagy legalább öt éves szakmai gyakorlat igazolását, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább

Pénzügyi ügyintéző (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Közgazdasági Iroda határozatlan időre szóló pénzügyi ügyintéző posztjára     Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, a) felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi szakképesítés vagy b) gazdasági középiskolai végzettség és mérlegképes könyvelő szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és mérlegképes könyvelő szakképesítés.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: mérlegképes könyvelő szakképesítés, közigazgatásban szerzett gyakorlat, felhasználói szintű számítógépes ismeret.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A pénzügyi ügyintéző feladatkörébe tartozik a nemzetiségi önkormányzatok vezetőivel együttműködve a nemzetiségi önkormányzatok éves költségvetésének elkészítése, közreműködés az évközi költségvetés-módosításuk összeállításában, az éves költségvetési beszámoló és zárszámadásuk elkészítésében; a nemzetiségi önkormányzatok járulék bevallásával kapcsolatos teendők intézése a NAV felé, a nemzetiségi önkormányzatok számláinak és ezek könyvelési tételeinek rögzítése.A központi gazdálkodásban egyes költségvetési soroknál a kötelezettségvállalással, számlaérkeztetéssel, kontírozással, átutalásokkal-, valamint ezeknek a kiadásoknak az érvényesítésével kapcsolatos feladatok könyvelési programban történő elvégzése.   Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 18. elbírálásának határideje: 2025. május 23., benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. május 26. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább
összes álláshirdetés