Február 2, csütörtök,
Karolina, Karola, Aida
description

Szegedváros

February 02, csütörtök,
Karolina, Karola, Aida
weather mood
0 °C
0 °C / 0 °C

Munkatársak

Osztály
Tisztségviselők
Dr. Botka László Tisztségviselők Polgármester Részletek
Putics Tímea Tisztségviselők Titkárságvezető Részletek
Meszlényiné Palotás Judit Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Nagy Sándor Tisztségviselők Általános alpolgármester Részletek
Lajkó Henriett Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Nagyné Pajkó Tímea Mónika Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Dr. Kovács Tamás Tisztségviselők Gazdasági alpolgármester Részletek
Simonné Szabó Csilla Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Dr. Fodor Antal Tisztségviselők Tanácsnok Részletek
Mihálik Edvin Tisztségviselők Tanácsnok Részletek
Dr. Martonosi Éva Tisztségviselők Jegyző Részletek
Dr. Kopasz Vanda Tisztségviselők Hatósági aljegyző Részletek
Joó Gabriella Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Dr. Varga Ildikó Tisztségviselők Gazdálkodási aljegyző Részletek
Gombos Evelin Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Dr. Binszki József Tisztségviselők Várospolitikai alpolgármester Részletek
Országgyűlési képviselő
Szabó Sándor Országgyűlési képviselő Országgyűlési képviselő Részletek
Adóiroda
Dr. Végh Ferenc Adóiroda Irodavezető Részletek
Behajtási és Ellenőrzési Osztály
Dr. Pintér Aladár Behajtási és Ellenőrzési Osztály Irodavezető helyettes Részletek
Behajtási Csoport
Veres István Behajtási Csoport Csoportvezető Részletek
Bertáné Vaszily Tünde Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Gyulainé Jenei Zsuzsanna Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Kojó Ildikó Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Rózsa Katalin Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Sarnyai Attila Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Szalma Andrea Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Ellenőrzés csoport
Vass Judit Ellenőrzés csoport Csoportvezető Részletek
Kotroczóné dr. Szűcs Erzsébet Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
László István Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
Lőrincz-Harmath Márta Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
Pappné Bálint Ágnes Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
Tóth Lászlóné Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
Kivetési Osztály
Márta Zoltánné Kivetési Osztály Osztályvezető Részletek
Kiemelt Vállalkozói Csoport
Kaptur Ilona Kiemelt Vállalkozói Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Kiss Erika Kiemelt Vállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Szekszárdiné Tasi Anikó Kiemelt Vállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Kiss Márta Kiemelt Vállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Terhesné Berta Éva Kiemelt Vállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Kisvállalkozói Csoport
Vargáné Jenei Márta Kisvállalkozói Csoport Csoportvezető Részletek
Árpás Bernadett Kisvállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Benák Tiborné Kisvállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Csorbáné Dobó Ágnes Kisvállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Lévai Vivien Kisvállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Ügyviteli osztály
Iváncsicsné dr. Tesbér Anna Ügyviteli osztály Osztályvezető Részletek
Iktatási csoport
Monostori Zoltánné Iktatási csoport Csoportvezető Részletek
Brinza Zoltánné Iktatási csoport Ügykezelő Részletek
Kecskés-Endrődi Márta Iktatási csoport Ügykezelő Részletek
Török Alexandra Iktatási csoport Ügykezelő Részletek
Könyvelési csoport
Rózsa Ágota Könyvelési csoport Csoportvezető Részletek
Balogh Gábor Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Dani Franciska Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Kisné Kispéter Ágnes Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Orsy Mónika Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Redenczki Krisztina Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Törökné Németh Klára Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Varga Enikő Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Fejlesztési Iroda
Dr. Igaz Ágnes Fejlesztési Iroda Irodavezető Részletek
Kovácsné Huszka Gabriella Fejlesztési Iroda Titkárnő Részletek
Városfejlesztési Osztály
Pásztor Péter Városfejlesztési Osztály Osztályvezető Részletek
Beruházási Csoport
Nagy Ödön Beruházási Csoport Csoportvezető Részletek
Dani Hermina Beruházási Csoport Referens Részletek
Frankó János Beruházási Csoport Referens Részletek
Katóné Gyánti Györgyi Beruházási Csoport Referens Részletek
Katosné Kószó Matild Beruházási Csoport Referens Részletek
Milutinovity Adrián Beruházási Csoport Referens Részletek
Pázmány Péter Beruházási Csoport Referens Részletek
Tóth Balázs Beruházási Csoport Referens Részletek
Pályázati Csoport
Sándorné Gajda Melinda Pályázati Csoport Csoportvezető Részletek
Czakó-Szőnyi Andrea Pályázati Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Bata László Pályázati Csoport Jogi referens Részletek
Gorzó Laura Pályázati Csoport Referens Részletek
Hévizi Bianka Pályázati Csoport Ügyintéző Részletek
Hódi Márta Pályázati Csoport Ügyintéző Részletek
Kiss Tünde Pályázati Csoport Referens Részletek
Mogyorósi-Bálint Edit Pályázati Csoport Referens Részletek
Párkányi-Pável Vivien Pályázati Csoport Referens Részletek
Sindel János Pályázati Csoport Ügyintéző Részletek
Szilágyi Rita Pályázati Csoport Referens Részletek
Tolnai Viola Pályázati Csoport Referens Részletek
Városrendezési (Főépítész) Osztály
Szabóné Fehér Éva Városrendezési (Főépítész) Osztály Főépítész Részletek
Lukács Lászlóné Városrendezési (Főépítész) Osztály Titkárnő Részletek
Banyó Zoltán Városrendezési (Főépítész) Osztály Referens Részletek
Bedő Boglárka Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Dr. Balogh Adrienn Városrendezési (Főépítész) Osztály Jogi referens Részletek
Egedi Gergely Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Horváthné Mézes Ágnes Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Lukács Erzsébet Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Papdiné Papp Ildikó Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Patyi Gábor Városrendezési (Főépítész) Osztály Kertészeti ügyintéző Részletek
Tamaskó-Dinnyés Eszter Városrendezési (Főépítész) Osztály Településrendezési referens Részletek
Zana Attila Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Humán Közszolgáltatási Iroda
Novkov Veszelinka Humán Közszolgáltatási Iroda Irodavezető Részletek
Kiss Magdolna Humán Közszolgáltatási Iroda Osztályvezető Részletek
Vida Sándorné Humán Közszolgáltatási Iroda Ügyintéző Részletek
Humánszolgáltatási Osztály
Gombos Izabella Humánszolgáltatási Osztály Osztályvezető Részletek
Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport
Bárány Beáta Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Farkas Katalin Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Tanács Andrea Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Vetró Orsolya Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Segélyezési Csoport
Szikora Judit Segélyezési Csoport Csoportvezető Részletek
Berényi-Kerekes Éva Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Csomós Árpád Tibor Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Hoffmann Krisztina Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Huszárik Mónika Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Mari Renáta Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Szekeres Zoltánné Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Szociális Osztály
Aktív Korúak Ellátási Csoportja
Kormos Anita Aktív Korúak Ellátási Csoportja Osztályvezető Részletek
Gortva Diána Aktív Korúak Ellátási Csoportja Ügyintéző Részletek
Kovács Éva Aktív Korúak Ellátási Csoportja Ügyintéző Részletek
Nemesné Kotormán Márta Aktív Korúak Ellátási Csoportja Ügyintéző Részletek
Zsiga Antónia Aktív Korúak Ellátási Csoportja Ügyintéző Részletek
Családvédelmi Csoport
Rejka Beáta Családvédelmi Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Petrovszki Edit Családvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Haskáné Csató Tünde Családvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Tóth Ibolya Családvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Vargáné Gémes Éva Családvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Ügyfélszolgálati Csoport
Bereznai Edit Ügyfélszolgálati Csoport Csoportvezető Részletek
Béládiné Fónagy Zsuzsanna Ügyfélszolgálati Csoport Ügyintéző Részletek
Kosztka Mónika Ügyfélszolgálati Csoport Ügyintéző Részletek
Pénztár Ügyfélszolgálati Csoport Részletek
Veszélyhelyzet miatti ügyelet Ügyfélszolgálati Csoport Részletek
Iktató – Postázó
Jakobszen Klára Iktató – Postázó Ügykezelő Részletek
Marton Vanessza Iktató – Postázó Ügykezelő Részletek
Igazgatási Iroda
Dr. Wágner Angelika Igazgatási Iroda Irodavezető Részletek
Dr. Tichy Noémi Igazgatási Iroda Irodavezető helyettes Részletek
Kiss-Kecskés Gyöngyi Igazgatási Iroda Titkárnő Részletek
Hatósági Osztály
Anyakönyvi csoport
Fogas Dominika Anyakönyvi csoport Csoportvezető Részletek
Ágoston Julianna Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Hajdu Krisztina Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Molnár Mónika Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Nagy Krisztina Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Rabi Tímea Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Rajki Krisztina Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Sipos Gabriella Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Windecker Melinda Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Kiss Andrea Anyakönyvi csoport Ügykezelő Részletek
Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport
Dr. Sohajda László Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Földesi András Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Kenéz István Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Ügyintéző Részletek
Forgóné dr. Veres Klára Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Ügyintéző Részletek
Márki Tibor Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Ügyintéző Részletek
Közigazgatási Csoport
Dr. Szente Tímea Közigazgatási Csoport Csoportvezető Részletek
Bartáné Jójárt Mária Közigazgatási Csoport Ügykezelő Részletek
Dr. Fejes Tímea Renáta Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Nemes Nikolett Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
dr. Molnár Márta Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Molnár Tiborné Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Szedő Szilvia Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Hefkóné dr. Szeri Anna Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Központi Címregiszter Csoport
Dr. Erdődi Gabriella Központi Címregiszter Csoport Csoportvezető Részletek
Csúri Ágnes Központi Címregiszter Csoport Ügyintéző Részletek
Iván Ildikó Központi Címregiszter Csoport Ügyintéző Részletek
Farkas Csilla Emese Központi Címregiszter Csoport Ügyintéző Részletek
Tichy Bálint Tamás Központi Címregiszter Csoport Ügyintéző Részletek
Boér Tamás Központi Címregiszter Csoport Ügyintéző Részletek
Rácz Zoltánné Központi Címregiszter Csoport Ügykezelő Részletek
Közterületi Csoport
Mucsi István Közterületi Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Pomozi Veronika Közterületi Csoport Ügyintéző Részletek
Jakus Péter Közterületi Csoport Ügyintéző Részletek
Lampertné Makra Judit Közterületi Csoport Ügyintéző Részletek
Ügyviteli Osztály
Általános Ügyfélszolgálati Csoport
Kalmár Zoltán Általános Ügyfélszolgálati Csoport Csoportvezető Részletek
Martoncsikné Hegedűs Judit Általános Ügyfélszolgálati Csoport Ügyintéző Részletek
Horváth Hajnalka Általános Ügyfélszolgálati Csoport Kirendeltség vezető Részletek
Kis Györgyné Általános Ügyfélszolgálati Csoport Hivatalsegéd Részletek
Kis-Jakabné Szegedi Ágnes Általános Ügyfélszolgálati Csoport Kirendeltség vezető Részletek
Tanács Lászlóné Általános Ügyfélszolgálati Csoport Hivatalsegéd Részletek
Aradi Lászlóné Általános Ügyfélszolgálati Csoport Hivatalsegéd Részletek
Postázási Csoport
Gombos Ágnes Postázási Csoport Csoportvezető Részletek
Csurgó Andrea Nikoletta Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Kovács-Hábel Kitti Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Körmendi Edit Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Renkó Ildikó Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Óbinger Nikoletta Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Bozsák Éva Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Németh Gabriella Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Verbovszky Zsuzsanna Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Berényi Zsófia Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Szőke Krisztina Postázási Csoport Ügykezelő Részletek
Ügyviteli Csoport
Meleg Gizella Ügyviteli Csoport Csoportvezető Részletek
Tóth Enikő Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Radics Bernadett Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Borbás Krisztina Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Péter Andrea Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Nagyistók Ildikó Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Lajkó Éva Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Molnár Mariann Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Sebő Andrea Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Jegyzői Iroda
Dr. Gál Andrea Jegyzői Iroda Irodavezető Részletek
Zeleiné dr. Vanger Márta Jegyzői Iroda Irodavezető helyettes Részletek
Önkormányzati Csoport
Dr. Kocsis Zsolt Önkormányzati Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Fehér Dóra Önkormányzati Csoport Ügyintéző Részletek
Karacs János Önkormányzati Csoport Ügyintéző Részletek
Képviselői telefon Önkormányzati Csoport Részletek
Választási információk Önkormányzati Csoport Részletek
Ellátó Osztály
Dr. Keresztury Mónika Ellátó Osztály Osztályvezető Részletek
Általános Ellátó Csoport
Bicskei Tibor Általános Ellátó Csoport Ügyintéző Részletek
Ficsor Éva Általános Ellátó Csoport Ügyintéző Részletek
Varga Edina Általános Ellátó Csoport Ügyintéző Részletek
Dudás János Általános Ellátó Csoport Raktáros Részletek
Kónya Csaba Általános Ellátó Csoport Gépkocsivezető Részletek
Acsai Zoltán Általános Ellátó Csoport Gépkocsivezető Részletek
Cselovszki Richárd Általános Ellátó Csoport Külsős hangtechnikus Részletek
Révészné Török Judit Általános Ellátó Csoport Telefonközpont kezelő Részletek
Gépkocsivezetők Általános Ellátó Csoport Részletek
Metál Tibor Általános Ellátó Csoport Munkatárs Részletek
Savanya Péter Általános Ellátó Csoport Gépkocsivezető Részletek
Intézménytakarító Csoport
Takarítók Intézménytakarító Csoport Részletek
Informatikai Osztály
Csermák József Informatikai Osztály Osztályvezető Részletek
Sándor József Informatikai Osztály Csoportvezető Részletek
Dr. Ivanov Dömötör Informatikai Osztály Ügyintéző Részletek
Katona Péter Informatikai Osztály Nyomdász Részletek
Kazi István Informatikai Osztály Rendszerüzemeltető Részletek
Ocskó Éva Informatikai Osztály Ügyintéző Részletek
Tari Vencel Informatikai Osztály Rendszerüzemeltető koordinátor Részletek
Török Sándor Informatikai Osztály Adatgazda Részletek
Tösmagi Dávid Informatikai Osztály Rendszerüzemeltető Részletek
Varga Tamás Informatikai Osztály Rendszerüzemeltető Részletek
Vass Vivien Informatikai Osztály Koordinációs ügyintéző Részletek
Jogi Osztály
Dr. Hegedűs-Fábián Dorina Jogi Osztály Osztályvezető Részletek
Makráné Micsik Anita Jogi Osztály Titkárnő Részletek
Berényiné Szolnoki Adrienn Jogi Osztály Ügyintéző Részletek
Dr. Budainé Dr. Csányi Alíz Jogi Osztály Ügyintéző Részletek
Réperger Zsuzsanna Jogi Osztály Ügyintéző Részletek
Kecskés-Szeghalmi Szonja Jogi Osztály Ügyintéző Részletek
Dr. Dén-Kertész Katalin Jogi Osztály Ügyintéző Részletek
Közgazdasági Iroda
Papp Gábor Közgazdasági Iroda Irodavezető Részletek
Régert Attila Közgazdasági Iroda Irodavezető helyettes Részletek
Lődyné Dobai Mónika Közgazdasági Iroda Titkárnő Részletek
Költségvetési és Számviteli Osztály
Dódáné Kis Erika Költségvetési és Számviteli Osztály Osztályvezető Részletek
Költségvetési Csoport
Sebesi Renáta Költségvetési Csoport Csoportvezető Részletek
Molnár Szilvia Költségvetési Csoport Ügyintéző Részletek
Számviteli Csoport
Kappel Ildikó Számviteli Csoport Csoportvezető Részletek
Bönde Erika Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Laczkó Andrea Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Pataki Erika Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Szabó Melinda Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Tóth Gáborné Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Pénzügyi Osztály
Tornyai Tibor Pénzügyi Osztály Osztályvezető Részletek
Gazdálkodási Csoport
Romberger Krisztina Gazdálkodási Csoport Csoportvezető Részletek
Ábrahám Judit Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Csonkáné Dobó Katalin Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Erdődi Sándorné Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Faragó Krisztina Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Farkas Gabriella Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Farkas Hajni Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Halász Ildikó Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Juhászné Kovács Rita Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Juhász Szilvia Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Terhesné Nagy Györgyi Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Pénzügyi Csoport
Komjátiné Fodor Mária Pénzügyi Csoport Csoportvezető Részletek
Bertáné Schrek Ildikó Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Csikós Anikó Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Liszkainé Pap Ágnes Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Fejes Orsolya Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Gyányiné Fődi Angéla Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Joóné Maróti Szilvia Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Vojnárné Lippai Csilla Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Kulturális és Szervezési Iroda
Kalmár Gábor Kulturális és Szervezési Iroda Kabinetfőnök, irodavezető Részletek
Szabó C. Szilárd Kulturális és Szervezési Iroda Sajtófőnök Részletek
Boros Gyula Kulturális és Szervezési Iroda Nyugdíjas ügyi referens Részletek
Radvánszki János Kulturális és Szervezési Iroda Tanácsnoki referens Részletek
Szervezési Csoport
Goretity Goran Szervezési Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Molnár Mária Szervezési Csoport Polgármesteri referens Részletek
Kocsis Eszter Szervezési Csoport Kommunikációs és koordinációs referens Részletek
Dr. Papp Tibor Gyula Szervezési Csoport Külkapcsolati munkatárs Részletek
Jávorszky Iván Szervezési Csoport Civil-ügyi főreferens Részletek
Művelődési Osztály
Kardos János Művelődési Osztály Osztályvezető Részletek
Pappné Kiss Etelka Művelődési Osztály Titkárnő Részletek
Binszki Márta Művelődési Osztály Ügyintéző Részletek
Vasecz Virág Művelődési Osztály Ügyintéző Részletek
Ifjúsági és Sport Csoport
Dr. Antal Anikó Ifjúsági és Sport Csoport Csoportvezető Részletek
Száz Krisztina Ifjúsági és Sport Csoport Protokoll és rendezvényszervező főreferens Részletek
Varga Ágnes Ifjúsági és Sport Csoport Ügyintéző Részletek
Kulturális Csoport
Szentgyörgyi Anna Kulturális Csoport Csoportvezető Részletek
Nyéki Tamás Kulturális Csoport Ügyintéző Részletek
Szögi Andrea Kulturális Csoport Ügyintéző Részletek
Városüzemeltetési Iroda
Dr. Szikszay Adrienn Városüzemeltetési Iroda Irodavezető Részletek
Zoboki Zsuzsanna Városüzemeltetési Iroda Titkársági ügyintéző Részletek
Balatoni Zsóka Városüzemeltetési Iroda Ügyintéző Részletek
Sebestyén József Városüzemeltetési Iroda Referens Részletek
Közterületfelügyeleti Csoport
Dr. Kárpáti Tibor Közterületfelügyeleti Csoport Osztályvezető Részletek
Hegyeshalmi Tibor Közterületfelügyeleti Csoport Csoportvezető Részletek
Budai Sándor Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Csicsóné dr. Kerepesi Katalin Közterületfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Csörnyei Adrienne Közterületfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Csurka János Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Farkas Zsolt Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Kondor Lajos Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Kotymán László Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Lencse József Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Mészáros Tamás Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Nagy László Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Nátly Dezső Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Nyerges Imre Közterületfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Osváth Zsolt Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Sikula Attila Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Ügyfélszolgálat Közterületfelügyeleti Csoport Részletek
Vidiczki Zoltán Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Balog Derien Noa Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Műszaki Csoport
Rácz Róbert Műszaki Csoport Csoportvezető Részletek
Borsos Edit Műszaki Csoport Ügyintéző Részletek
Éderle Attila Műszaki Csoport Ügyintéző Részletek
Porta Főporta Csoport
Bandula István Porta Főporta Csoport Részletek
Dékány István Porta Főporta Csoport Részletek
Deák Tibor Porta Főporta Csoport Részletek
Szentpéteri Dániel Porta Főporta Csoport Részletek
Zombori József Porta Főporta Csoport Részletek
Porta szürke ház porta Csoport
Lengyel Tibor Porta szürke ház porta Csoport Részletek
Miklós Csaba Porta szürke ház porta Csoport Részletek
Környezetgazdálkodási, Közmű és Közútkezelési Osztály
Varró László Környezetgazdálkodási, Közmű és Közútkezelési Osztály Irodavezető helyettes Részletek
Nagy Viktor Csaba Környezetgazdálkodási, Közmű és Közútkezelési Osztály Osztályvezető Részletek
Kissné Herczeg Mónika Edit Környezetgazdálkodási, Közmű és Közútkezelési Osztály Koordinációs ügyintéző Részletek
Környezetgazdálkodási és Közmű Osztály Környezetgazdálkodási, Közmű és Közútkezelési Osztály Ügyfélkapcsolat Részletek
Közmű Csoport
Dr. Herpai Anna Közmű Csoport Ügyintéző Részletek
Feketű Noémi Közmű Csoport Ügyintéző Részletek
Szabó Tamás Közmű Csoport Ügyintéző Részletek
Tóth Vivien Magdolna Közmű Csoport Ügyintéző Részletek
Környezetgazdálkodási Csoport
Dr. Tóth Annamária Környezetgazdálkodási Csoport Csoportvezető Részletek
Balás Boglárka Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Csóti Edit Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Szendrei Dániel Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Káity-Szécsényi Anita Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Közútkezelési Csoport
Antalicz Zoltán Közútkezelési Csoport Csoportvezető Részletek
Balás Boglárka Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Csóti Edit Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Magyari Edit Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Molnár-Branyiczky Nikolett Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Szekeres István Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Szél Antal Szabolcs Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Szendrei Dániel Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Szűcs Ibolya Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Veres Tímea Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Balogh Eszter Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Vagyongazdálkodási Osztály
Csuzdiné dr. Deák Ildikó Vagyongazdálkodási Osztály Osztályvezető Részletek
Dr. Ruzsity Krisztina Vagyongazdálkodási Osztály Irodavezető helyettes Részletek
Cégfelügyeleti Csoport
Dr. Lőrinczi Zsanett Cégfelügyeleti Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Gila Orsolya Cégfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Dús Andrea Cégfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Közbeszerzési Csoport
Dr. Tapasztó Magdolna Közbeszerzési Csoport Csoportvezető Részletek
Benák-Szűcs Mónika Közbeszerzési Csoport Közbeszerzési ügyintéző Részletek
Dr. Forró Tamás Közbeszerzési Csoport Közbeszerzési ügyintéző Részletek
Dr. Magosi Lóránd Közbeszerzési Csoport Közbeszerzési ügyintéző Részletek
Ingatlangazdálkodási Csoport
Dr. Oláh Anna Ingatlangazdálkodási Csoport Csoportvezető Részletek
Borkáné dr. Gulyás Zsuzsa Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Bordás Noémi Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Csirik Csilla Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Kiss Eszter Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Pályi Réka Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Tóth Ágnes Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Tóth Katalin Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Zelei Zoltán Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Gombos Géza Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Pozsgai Eszter Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Városiné Dr. Tihanyi Petra Ingatlangazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Belső Ellenőrzési Osztály
Nemesné Kocsis Ildikó Belső Ellenőrzési Osztály Osztályvezető Részletek
Csepi Beatrix Belső Ellenőrzési Osztály Belső ellenőr Részletek
Klebniczki Renáta Belső Ellenőrzési Osztály Belső ellenőr Részletek
Személyzeti Osztály
Dr. Ács Gábor Személyzeti Osztály Osztályvezető Részletek
Csire Gabriella Személyzeti Osztály Ügyintéző Részletek
Dr. Miklóssy Márta Személyzeti Osztály Ügyintéző Részletek
Göldner-Vass Szilvia Személyzeti Osztály Ügyintéző Részletek
Katona Adrienn Személyzeti Osztály Ügyintéző Részletek
Egyéb
Főporta Egyéb Részletek
Huszár utcai porta Egyéb Részletek
Konyhavezető Egyéb Részletek
Szürke Ház Porta Egyéb Részletek
upcoming events block bg
Kulturális események
Kulturális események
Tovább
Soron következő fogadóórák
Soron következő fogadóórák
Tovább
Egyéb események, határidők
Egyéb események, határidők
Tovább

Szegedi Szimfonikus Zenekar - igazgató (Pályázat)

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS   Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése pályázatot hirdet a Szegedi Szimfonikus Zenekar (6720 Szeged, Széchenyi tér 9.) igazgatói munkakörének betöltésére, 2023. július 1-től 2028. június 30-ig tartó 5 éves határozott időre szóló munkaviszonyban.   Az igazgató jogviszonyára a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) vezető állású munkavállalókra vonatkozó rendelkezései az előadó-művészeti szervezetek támogatásáról és sajátos foglalkoztatási szabályairól szóló 2008. évi XCIX. törvény szerinti eltérésekkel alkalmazandóak.   A munkába lépés napja: 2023. július 1.   Az intézmény alapítója, jogállása: az intézmény alapítója és fenntartója: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.), az intézmény működési köre: Szeged város és térsége, illetve bel- és külföldi vendégszereplések, fesztiválok, a vagyon feletti rendelkezés joga: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata vagyona feletti rendelkezési jog gyakorlásának szabályairól szóló közgyűlési rendelet szerint, gazdálkodási jogköre: önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv.   Az intézmény alapfeladata és fő célkitűzései: Az intézmény fő feladata Szeged város sokszínű és színvonalas zenei életének biztosítása. E feladatot elsősorban a nemzeti előadó-művészeti szervezet minősítés feltételeinek megfelelve az alábbi tevékenységeken keresztül valósítja meg: szimfonikus bérleti hangverseny-sorozatok és egyéb koncertek tartása Szegeden, a fiatalok zenei nevelése érdekében különböző gyermek és ifjúsági korosztálynak szóló hangversenyeken való közreműködés, a zenés színházi műfajon belül hagyományos zenekari feladatokat jelentő közreműködés a Szegedi Nemzeti Színház előadásaiban, a fenntartó felkérésére közreműködés városi ünnepségeken és egyéb rendezvényeken, Szeged zenei életének gazdagítása más rendező szervezetek által létrehozott rendezvényeken, a város hagyományos kulturális eseményein, az intézményen belül működő kamaraegyüttesek (kamarazenekar, vonósnégyes, fúvósötös, rézfúvós együttes, fagott trió stb.) támogatása, művészei szóló fellépéseinek segítése, együttműködés a város művészeivel, művészeti csoportjaival, kulturális, közművelődési, zeneoktatási intézményeivel, egyéb intézmények, szervezetek (pl: rádiók, televíziók, Filharmónia Magyarország Nonprofit Kft., Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem, Müpa Nonprofit Kft., zenei fesztiválok) felkérésére Budapesten és az ország más településein hangversenyeken való közreműködés, valamint külföldi vendégszereplések alkalmával a magyar zenei értékek megismertetése; mindez a szegedi működés (zenés színházi előadások, hangversenyek) zavartalansága mellett, tervszerű összehangoltságban megvalósítva, hang- és képfelvételek készítése; a szegedi zenei élet rangjának ezen az úton történő emelése.   Az intézmény 2022. évi költségvetésének fő előirányzatai: bevételi és kiadási előirányzat: 857.353 e Ft, ebből önkormányzati támogatás: 303.504 e Ft, állami támogatás: 279.500 e Ft, saját bevétel: 274.349 e Ft.   Az igazgató feladatai: a hatályos jogszabályokban, az intézmény alapító okiratában és szabályzataiban, valamint a Szegedi Szimfonikus Zenekar és minisztérium között kötött közszolgáltatási szerződésben foglaltaknak megfelelve irányítja és koordinálja az intézményt, olyan intézményi stratégiát alkot, melynek keretében biztosított a folyamatos együttműködés a városi partnerintézményekkel (Szegedi Nemzeti Színház, SZTE Bartók Béla Művészeti Kar, SZTE Vántus István Gyakorló Zeneművészeti Szakgimnázium, zeneiskolák), és amely elősegíti a város új zenei arculatának megjelenését és erősítését nemzetközi színtéren is, jó kapcsolatokat ápol a magyar zenei élet meghatározó szereplőivel és törekszik az eredményes művészeti együttműködésre, külső forrásokat, szponzorokat von be az intézmény működtetésébe, eredményes marketingtevékenységet folytat, a vonatkozó jogszabályok szerint és Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése által elfogadott költségvetés keretein belül működteti az intézményt.   A vezetői munkakör betöltésének feltételei: szakirányú felsőfokú végzettség: felsőfokú oktatási intézményben szerzett, az intézmény alaptevékenységének megfelelő felsőfokú végzettség és szakképzettség, vagy jogász vagy közgazdász szakképzettségmentesül ezen feltétel alól a pályázó, ha Kossuth-díjban, Magyar Köztársaság Kiváló Művésze és Magyar Köztársaság Érdemes Művésze, valamint Magyarország Kiváló Művésze és Magyarország Érdemes Művésze díjban részesült, továbbá ha zeneművészet tudományágban tudományos (PhD vagy DLA) fokozatot szerzett], legalább ötéves szakmai gyakorlat: valamely előadó-művészeti szervezetnél, a szervezet alaptevékenységének megfelelő és ahhoz közvetlenül kapcsolódó munkakörben, munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony esetében pedig az ilyen feladatkörben eltöltött idő, vagylegalább hároméves előadó-művészeti szervezetben szerzett vezetői gyakorlat: valamely előadó-művészeti szervezetnél vezetői vagy magasabb vezetői munkakörben, vagy e feladatkörben munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban eltöltött idő, büntetlen előélet, valamint a pályázó nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt, vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség.   A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: világnyelv középfokú, tárgyalási szintű ismerete   A pályázatnak tartalmaznia kell: a pályázó személyes motivációját, a zenekar jelenlegi működésére vonatkozó észrevételeit, szakmai helyzetelemzésére épülő fejlesztési elképzeléseit, az intézmény vezetésére vonatkozó szakmai koncepció megvalósítását szolgáló gazdasági stratégiát, a pályázó által megvalósítani kívánt művészeti koncepciót, szakmai elképzeléseket, évadtervet, produkciós tervet, a zenekar adottságainak figyelembe vételével a játszóhelyekre vonatkozó konkrét elképzeléseket, marketing, PR, belső-külső kommunikációs elképzeléseket, bel- és külföldi szakmai kapcsolatok, együttműködések tervezetét.   A pályázathoz csatolandó: szakmai önéletrajz (a pályázó pontos személyi adataival), a szakirányú felsőfokú végzettséget igazoló okiratok másolata, vagy az állami kitüntetést, díjat, valamint a tudományos fokozatot igazoló dokumentum másolata, szakmai vagy vezetői gyakorlat igazolása, középfokú idegennyelv-tudást igazoló okirat másolata (amennyiben rendelkezik vele a pályázó), 30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja, hogy a pályázó büntetlen előéletű, valamint foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt nem áll, nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy az Mt. 211. §-ában szereplő összeférhetetlenség fennáll-e, nyilatkozatot a jogszabály által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról, nyilatkozat az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak tudomásul vételéről, valamint arról, hogy a pályázó a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a közgyűlés/bizottság nyílt ülés keretében tárgyalja a pályázat elbírálását és a pályázat teljes anyagát az elbírálásban részt vevők megismerhetik, nyilatkozat az előadó-művészeti szervezet vezetőjének választására irányuló pályázati eljárásról és a munkakör betöltésének szabályairól szóló 155/2017. (VI. 15.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § (1) bekezdésben foglaltakról.   A nyilatkozatokhoz szükséges nyomtatványok az alábbi linken érhetők el: www.szegedvaros.hu/egyeb-dokumentumok/szemelyzeti-osztaly-dokumentumai/szegedi-szimfonikus-zenekar-igazgatoi-palyazat-2022   Javadalmazás: alapbér bruttó 700.000,-Ft/hó, valamint kulturális bérkiegészítés.   A pályázat benyújtásának határideje: a Kulturális és Innovációs Minisztérium honlapján történő közzétételtől számított 30 munkanap (2023. február 6.).   A pályázat benyújtásának módja: a pályázat Szeged Megyei Jogú Város Polgármesterének címezve a Polgármesteri Hivatal Személyzeti Osztályán (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.) nyújtható be. A pályázat iránt érdeklődők részére a pályázat elkészítéséhez a Személyzeti Osztály (tel.: 62/564-412) nyújt tájékoztatást.   A pályázat elbírálásának módja, rendje: A Korm. rendelet 4. §-a alapján az érvényes pályázati anyagot benyújtó pályázókat a munkáltatói jogkör gyakorlója által felkért szakmai bizottság hallgatja meg, majd a pályázatokról a fenti szakbizottság véleményét mérlegelve Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése dönt.   A pályázat elbírálásának határideje: a szakmai bizottság ülését követő Közgyűlés napja. A pályázat elbírálásáról a pályázók a Közgyűlés döntését követően kapnak értesítést.   A pályázók a pályázatok elkészítéséhez pályázati dokumentációt igényelhetnek, amely tartalmazza az intézmény hatályos alapító okiratát, hatályos Szervezeti és Működési Szabályzatát, hatályos közszolgáltatási szerződését, működési alapmutatóit (költségvetési sarokszámok, előadásszámok, látogatottság, dolgozói létszám), nemzeti minősítésű intézményre vonatkozó mutatóit. A pályázati dokumentáció iránti igényt Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Kulturális és Szervezési Iroda Művelődési Osztályánál kell jelezni (tel.: 62/ 564-461).
Tovább

Szegedi Nemzeti Színház - főigazgató (Pályázat)

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS   Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése pályázatot hirdet a Szegedi Nemzeti Színház (6720 Szeged, Vaszy Viktor tér 1.) főigazgatói munkakörének betöltésére, 2023. július 1-től 2028. június 30-ig tartó 5 éves határozott időre szóló munkaviszonyban.     A főigazgató jogviszonyára a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) vezető állású munkavállalókra vonatkozó rendelkezései az előadó-művészeti szervezetek támogatásáról és sajátos foglalkoztatási szabályairól szóló 2008. évi XCIX. törvény szerinti eltérésekkel alkalmazandóak.   A munkába lépés napja: 2023. július 1.   Az intézmény alapítója, jogállása: az intézmény alapítója és fenntartója: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.), az intézmény működési köre: Szeged város és térsége, illetve bel- és külföldi vendégszereplések, fesztiválok, a vagyon feletti rendelkezés joga: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata vagyona feletti rendelkezési jog gyakorlásának szabályairól szóló közgyűlési rendelet szerint, gazdálkodási jogköre: önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv.   Az intézmény alapfeladata és fő célkitűzései: Az intézmény fő feladata Szeged város sokszínű és színvonalas színházi életének (beleértve a Szegedi Szabadtéri Játékokat) biztosítása. E feladatot elsősorban a nemzeti előadó-művészeti szervezet minősítés feltételeinek megfelelve az alábbi tevékenységeken keresztül valósítja meg: magas művészi színvonalú színpadi alkotások létrehozása; klasszikus és kortárs magyar, valamint külföldi drámák, színművek, vígjátékok, operák, balettek, operettek, zenés darabok, musicalek bemutatása, a magyar és világirodalom, valamint a zenekultúra klasszikus értékeinek megőrzése korszerű interpretációk segítségével, új művek létrehozásának ösztönzése, folyamatos és élő kapcsolat fenntartása korunk alkotó művészeivel, ősbemutatók és magyarországi bemutatók tartása, pedagógiai tevékenység kifejtése színházművészetünk hagyományainak átörökítése, illetve az ifjúság művészeti nevelése érdekében, színházi előadások Szegeden kívül (bel- és külföldön) a város művészeti értékeinek elismerése érdekében, egyéb intézmények, szervezetek, fesztiválok, rádió, televízió stb. felkérésére Budapesten és az ország más településein tartott előadásokban való közreműködés, valamint külföldi vendégszereplések alkalmával a magyar értékek megismertetése; mindez a szegedi működés zavartalansága mellett, tervszerű összehangoltságban megvalósítva, a Regionális Összművészeti Központon (REÖK) keresztül kiemelkedő színvonalú hazai és külföldi összművészeti tárlatok bemutatása, külső források, szponzorok bevonásával, hatékony marketing és reklámstratégiával eredményes működés biztosítása.   Az intézmény 2022. évi költségvetésének fő előirányzatai: bevételi és kiadási előirányzat: 3.513.048 e Ft, ebből önkormányzati támogatás: 1.182.678 e Ft, állami támogatás: 683.100 e Ft, saját bevétel: 1.647.270 e Ft.   A főigazgató feladatai: a hatályos jogszabályokban, az intézmény alapító okiratában és szabályzataiban, a Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata és a minisztérium között létrejött közös működtetési megállapodásban, a Szegedi Nemzeti Színház és a minisztérium közötti közszolgáltatási szerződésben, továbbá a Szegedi Nemzeti Színház és Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata közötti közreműködői szerződésben foglaltakkal összhangban irányítja és koordinálja a tagozatok munkáját, valamint a Szegedi Szabadtéri Játékokat, felelős az intézményre háruló feladatok végrehajtásáért, az egyes tagozatok repertoárjának építéséért, a szegedi opera hagyományok őrzéséért és megújításáért, az ifjúság színházi kultúrájának fejlesztéséért és a kortárs drámairodalom, valamint a különböző művészeti irányzatok támogatásáért, olyan intézményi stratégiát alkot, amely összhangban áll Szeged kulturális élete megújuló struktúrájával, melynek keretében biztosított a folyamatos együttműködés a városi partnerintézményekkel (Szegedi Szimfonikus Zenekar, Szegedi Kortárs Balett), és amely elősegíti a város új kulturális arculatának megjelenését és erősítését nemzetközi porondon is, a vonatkozó jogszabályok szerint és Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése által elfogadott költségvetés keretein belül működteti az intézményt.   A vezetői munkakör betöltésének feltételei: szakirányú felsőfokú végzettség: felsőfokú oktatási intézményben szerzett, az intézmény alaptevékenységének megfelelő felsőfokú végzettség és szakképzettség, vagy jogász vagy közgazdász szakképzettség[mentesül ezen feltétel alól a pályázó, ha Kossuth-díjban, Magyar Köztársaság Kiváló Művésze és Magyar Köztársaság Érdemes Művésze, valamint Magyarország Kiváló Művésze és Magyarország Érdemes Művésze díjban részesült, továbbá ha színházművészet tudományágban tudományos (PhD vagy DLA) fokozatot szerzett], legalább ötéves szakmai gyakorlat: valamely előadó-művészeti szervezetnél, a szervezet alaptevékenységének megfelelő és ahhoz közvetlenül kapcsolódó munkakörben, munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony esetében pedig az ilyen feladatkörben eltöltött idő, vagylegalább hároméves előadó-művészeti szervezetben szerzett vezetői gyakorlat: valamely előadó-művészeti szervezetnél vezetői vagy magasabb vezetői munkakörben, vagy e feladatkörben munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban eltöltött idő, büntetlen előélet, valamint a pályázó nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség   A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: világnyelv középfokú, tárgyalási szintű ismerete. A pályázatnak tartalmaznia kell: a pályázó személyes motivációját, a színház jelenlegi működésére vonatkozó észrevételeit, az intézmény vezetésére vonatkozó programot a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel együtt, a pályázó által megvalósítani kívánt művészeti koncepciót, szakmai elképzeléseket, évadtervet, produkciós tervet, a színház adottságainak figyelembe vételével a játszóhelyekre (Nagyszínház, Kamaraszínház, Újszegedi Szabadtéri Színpad, valamint a Szegedi Szabadtéri Játékok keretében a Dóm-téri Szabadtéri Színpad) vonatkozó konkrét elképzeléseket, a Regionális Összművészeti Központ (REÖK) profiljába illeszkedő szakmai elképzeléseket, a jelenlegi működésére vonatkozó észrevételeit, gazdasági stratégiát a pályázatban megjelölt szakmai koncepció megvalósításához, marketing, PR, belső-külső kommunikációs elképzeléseket, bel- és külföldi szakmai kapcsolatok, együttműködések tervezetét.   A pályázathoz csatolandó: szakmai önéletrajz (a pályázó pontos személyi adataival), a szakirányú felsőfokú végzettséget igazoló okiratok másolata, vagy az állami kitüntetést, díjat, valamint a tudományos fokozatot igazoló dokumentum másolata, szakmai vagy vezetői gyakorlat igazolása, középfokú idegennyelv-tudást igazoló okirat másolata (amennyiben rendelkezik vele a pályázó), 30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja, hogy a pályázó büntetlen előéletű, valamint foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt nem áll, nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy az Mt. 211. §-ában szereplő összeférhetetlenség fennáll-e, nyilatkozat a jogszabály által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról, nyilatkozat az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak tudomásul vételéről, valamint arról, hogy a pályázó a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a közgyűlés/bizottság nyílt vagy zárt ülés keretében tárgyalja a pályázat elbírálását és a pályázat teljes anyagát az elbírálásban részt vevők megismerhetik, nyilatkozat az előadó-művészeti szervezet vezetőjének választására irányuló pályázati eljárásról és a munkakör betöltésének szabályairól szóló 155/2017. (VI. 15.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § (1) bekezdésben foglaltakról.   A nyilatkozatokhoz szükséges nyomtatványok az alábbi linken érhetők el: www.szegedvaros.hu/egyeb-dokumentumok/szemelyzeti-osztaly-dokumentumai/szegedi-nemzeti-szinhaz-foigazgatoi-posztjara-kiirt-palyazi-nyomtatvanyok-2022   Javadalmazás: alapbér bruttó 850.000,-Ft/hó, valamint kulturális bérkiegészítés.   A pályázat benyújtásának határideje: a Kulturális és Innovációs Minisztérium honlapján történő közzétételtől számított 30 munkanap (2023. február 6.).   A pályázat benyújtásának módja: a pályázat Szeged Megyei Jogú Város Polgármesterének címezve a Polgármesteri Hivatal Személyzeti Osztályán (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.) nyújtható be. A pályázat iránt érdeklődők részére a pályázat elkészítéséhez a Személyzeti Osztály (tel.: 62/564-412) nyújt tájékoztatást.   A pályázat elbírálásának módja, rendje: A Korm. rendelet 4. §-a alapján az érvényes pályázati anyagot benyújtó pályázókat a munkáltatói jogkör gyakorlója által felkért szakmai bizottság hallgatja meg, majd a pályázatokról a fenti szakbizottság véleményét mérlegelve Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése dönt.   A pályázat elbírálásának határideje: a szakmai bizottság ülését követő Közgyűlés napja. A pályázat elbírálásáról a pályázók a Közgyűlés döntését követően kapnak értesítést.   A pályázók a pályázatok elkészítéséhez pályázati dokumentációt igényelhetnek, amely tartalmazza az intézmény hatályos alapító okiratát, hatályos Szervezeti és Működési Szabályzatát, működését biztosító közös működtetési megállapodást, a közszolgáltatási szerződést és a közreműködői szerződést, működési alapmutatóit (költségvetési sarokszámok, előadásszámok, látogatottság, dolgozói létszám), nemzeti minősítésű intézményre vonatkozó mutatóit. A pályázati dokumentáció iránti igényt Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Kulturális és Szervezési Iroda Művelődési Osztályánál kell jelezni (tel.: 62/ 564-461).
Tovább

Belső ellenőr (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Belső Ellenőrzési Osztály határozatlan időre szóló belső ellenőr posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, a) közgazdász; vagy gazdaságinformatikus; vagy informatikus közgazdász; vagy olyan főiskolai vagy egyetemi végzettség, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásába vételéről szóló 93/2002. (V. 5.) Korm. rendelet szerinti nyilvántartásába vételt lehetővé teszi; VAGY b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettség; VAGY c) a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettség és 1. okleveles pénzügyi revizori szakképesítés; vagy 2. pénzügyi-számviteli ügyintézői szakképesítés, vagy 3. pénzügyi-számviteli szakellenőri szakképesítés; vagy 4. ellenőrzési szakelőadói szakképesítés; vagy 5. okleveles könyvvizsgálói szakképesítés; vagy 6. költségvetési ellenőri szakképesítés; vagy 7. mérlegképes könyvelői szakképesítés; vagy 8. a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri szakképesítése; vagy 9. az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri szakképesítése (CISA); vagy 10. közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői szakképesítés; vagy 11. felsőfokú költségvetési szakképesítés; vagy 12. felsőfokú államháztartási szakképesítés; vagy 13. államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési szakképesítés; vagy 14. államháztartási ügyintézői szakképesítés; vagy 15. elektronikus információbiztonsági vezetői szakképesítés; vagy 16. integritás tanácsadói szakképesítés; vagy 17. vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban szakképesítés ÉS az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy önkormányzati költségvetési szervnél szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: a pályázó szerepel a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásában, okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés, adótanácsadó szakképesítés, belső ellenőrzési tevékenység körében szerzett gyakorlat, kontrolling területén szerzett gyakorlat.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A belső ellenőr feladata Szeged MJV Önkormányzata felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél, illetve Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben szereplő feladatok ellátása, integrált kockázatkezelési, ellenőrzési, irányítási eljárások hatékonyságának értékelése és fejlesztése, a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak való megfelelés, valamint a gazdaságosság, hatékonyság, eredményesség vizsgálata, tanácsadói szerepkör érvényre juttatása.   Illetmény és egyéb juttatás a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat 1. benyújtásának határideje: 2023. február 28., 2. elbírálásának határideje: 2023. március 17., 3. benyújtásának módja: postai úton: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztályának (6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba), vagy elektronikus úton: az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásába vételétől függően, de legkorábban 2023. március 20. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, a legalább két éves vagy legalább öt éves szakmai gyakorlat igazolását, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint: amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni, amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni.
Tovább

Közútkezelési ügyintéző (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Városüzemeltetési Iroda határozatlan időre szóló közútkezelési ügyintéző posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, műszaki középiskolai végzettség vagy középiskolai végzettség és műszaki, környezetgazdálkodási szakképesítés vagy építőmérnöki vagy műszaki menedzser szakképzettség.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: közigazgatási gyakorlat, számítógép felhasználói szintű ismerete, B kategóriás jogosítvány.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A közútkezelési ügyintéző munkakörébe tartozik a közút nem közlekedési célú igénybevételéhez, illetve közútkezelői kérelmekhez kapcsolódó eljárás lefolytatása és döntés előkészítése; járdák, gyalogutak építése, használatbavétele és megszüntetése engedélyezésének előkészítése; útkezelői feladatok döntés előkészítése; belterületi vízrendezéssel összefüggő pályázati anyagok összeállításában való közreműködés; belterületi vízrendezési feladatokkal kapcsolatos fejlesztések és rekonstrukciós munkák koordinálása.   Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2023. február 3., elbírálásának határideje: 2023. február 10., benyújtásának módja: postai úton: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztályának (6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba), vagy elektronikus úton: az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével. Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2023. február 13. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint: amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni, amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni.
Tovább

Energetikai ügyintéző (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Városüzemeltetési Iroda határozatlan időre szóló energetikai ügyintéző posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, felsőoktatásban szerzett műszaki szakképzettség.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: energetikai mérnök szakképzettség vagy villamosmérnök szakképzettség, közigazgatási gyakorlat, számítógép felhasználói szintű ismerete, B kategóriás jogosítvány.   Az ellátandó feladatok ismertetése: Az energetikai ügyintéző munkakörébe tartozik az energetikai ellátás fejlesztésének kidolgozása, a közvilágítás tervezési, kivitelezési, szolgáltatási szerződéseinek előkészítésében, valamint a közműhálózat engedélyezési eljárásaiban való részvétel, az elektromos töltőállomások telepítésével kapcsolatos feladatok ellátása, továbbá gondoskodik az energetikai adatszolgáltatások teljesítéséről.   Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2023. február 3., elbírálásának határideje: 2023. február 10., benyújtásának módja: postai úton: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztályának (6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba), vagy elektronikus úton: az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével. Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2023. február 13. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint: amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni, amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni.
Tovább
összes álláshirdetés
administration block bg