May 26, csütörtök,
Fülöp, Evelin
description

Szegedváros

May 26, csütörtök,
Fülöp, Evelin
weather mood
0 °C
0 °C / 0 °C

Munkatársak

Osztály
Tisztségviselők
Dr. Botka László Tisztségviselők Polgármester Részletek
Putics Tímea Tisztségviselők Titkárságvezető Részletek
Meszlényiné Palotás Judit Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Nagy Sándor Tisztségviselők Általános alpolgármester Részletek
Lajkó Henriett Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Nagyné Pajkó Tímea Mónika Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Dr. Kovács Tamás Tisztségviselők Gazdasági alpolgármester Részletek
Rédl-Németh Tímea Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Dr. Fodor Antal Tisztségviselők Tanácsnok Részletek
Mihálik Edvin Tisztségviselők Tanácsnok Részletek
Mellár Tamás Tisztségviselők Tanácsnoki referens Részletek
Dr. Martonosi Éva Tisztségviselők Jegyző Részletek
Dr. Kopasz Vanda Tisztségviselők Hatósági aljegyző Részletek
Joó Gabriella Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Dr. Varga Ildikó Tisztségviselők Gazdálkodási aljegyző Részletek
Simonné Szabó Csilla Tisztségviselők Titkárnő Részletek
Országgyűlési képviselő
Szabó Sándor Országgyűlési képviselő Országgyűlési képviselő Részletek
Kabinet
Kalmár Gábor Kabinet Kabinetfőnök Részletek
Szabó C. Szilárd Kabinet Sajtófőnök Részletek
Boros Gyula Kabinet Nyugdíjas ügyi referens Részletek
Dr. Molnár Mária Kabinet Polgármesteri referens Részletek
Goretity Goran Kabinet Programszervező Részletek
Jávorszky Iván Kabinet Civil-ügyi főreferens Részletek
Kocsis Eszter Kabinet Kommunikációs és koordinációs referens Részletek
Titkárság
Dr. Papp Tibor Gyula Titkárság Külkapcsolati munkatárs Részletek
Adóiroda
Dr. Végh Ferenc Adóiroda Irodavezető Részletek
Behajtási és Ellenőrzési Osztály
Dr. Pintér Aladár Behajtási és Ellenőrzési Osztály Irodavezető helyettes Részletek
Behajtási Csoport
Veres István Behajtási Csoport Csoportvezető Részletek
Bertáné Vaszily Tünde Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Gyulainé Jenei Zsuzsanna Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Kojó Ildikó Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Rózsa Katalin Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Sarnyai Attila Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Szalma Andrea Behajtási Csoport Ügyintéző Részletek
Ellenőrzés csoport
Vass Judit Ellenőrzés csoport Csoportvezető Részletek
Kotroczóné dr. Szűcs Erzsébet Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
László István Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
Lőrincz-Harmath Márta Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
Pappné Bálint Ágnes Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
Tóth Lászlóné Ellenőrzés csoport Ügyintéző Részletek
Kivetési Osztály
Márta Zoltánné Kivetési Osztály Osztályvezető Részletek
Kiemelt Vállalkozói Csoport
Kaptur Ilona Kiemelt Vállalkozói Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Kiss Erika Kiemelt Vállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Szekszárdiné Tasi Anikó Kiemelt Vállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Kiss Márta Kiemelt Vállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Terhesné Berta Éva Kiemelt Vállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Kisvállalkozói Csoport
Vargáné Jenei Márta Kisvállalkozói Csoport Csoportvezető Részletek
Árpás Bernadett Kisvállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Benák Orsolya Kisvállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Benák Tiborné Kisvállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Csorbáné Dobó Ágnes Kisvállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Lévai Vivien Kisvállalkozói Csoport Ügyintéző Részletek
Ügyviteli osztály
Iváncsicsné dr. Tesbér Anna Ügyviteli osztály Osztályvezető Részletek
Iktatási csoport
Monostori Zoltánné Iktatási csoport Csoportvezető Részletek
Brinza Zoltánné Iktatási csoport Ügykezelő Részletek
Kecskés-Endrődi Márta Iktatási csoport Ügykezelő Részletek
Köböl Ivetta Iktatási csoport Ügykezelő Részletek
Török Alexandra Iktatási csoport Ügykezelő Részletek
Könyvelési csoport
Rózsa Ágota Könyvelési csoport Csoportvezető Részletek
Balogh Gábor Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Dani Franciska Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Kisné Kispéter Ágnes Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Orsy Mónika Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Redenczki Krisztina Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Törökné Németh Klára Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Varga Enikő Könyvelési csoport Ügyintéző Részletek
Igazgatási és Építési Iroda
Dr. Wágner Angelika Igazgatási és Építési Iroda Irodavezető Részletek
Dr. Tichy Noémi Igazgatási és Építési Iroda Irodavezető helyettes Részletek
Kiss-Kecskés Gyöngyi Igazgatási és Építési Iroda Titkárnő Részletek
Hatósági Osztály
Általános Ügyfélszolgálati Csoport
Kalmár Zoltán Általános Ügyfélszolgálati Csoport Csoportvezető Részletek
Martoncsikné Hegedűs Judit Általános Ügyfélszolgálati Csoport Ügyintéző Részletek
Anyakönyvi csoport
Fogas Dominika Anyakönyvi csoport Csoportvezető Részletek
Ágoston Julianna Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Hajdú Krisztina Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Molnár Mónika Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Nagy Krisztina Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Óbinger Nikoletta Anyakönyvi csoport Ügykezelő Részletek
Rabi Tímea Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Rajki Krisztina Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Sipos Gabriella Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Windecker Melinda Anyakönyvi csoport Anyakönyvvezető Részletek
Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport
Dr. Sohajda László Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Földesi András Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Kenéz István Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Ügyintéző Részletek
Forgóné dr. Veres Klára Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Ügyintéző Részletek
Márki Tibor Kereskedelmi és Kisvállalkozási Csoport Ügyintéző Részletek
Közigazgatási Csoport
Dr. Szente Tímea Közigazgatási Csoport Csoportvezető Részletek
Bartáné Jójárt Mária Közigazgatási Csoport Ügykezelő Részletek
Boér Tamás Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Csúri Ágnes Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Erdődi Gabriella Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Fejes Tímea Renáta Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Nemes Nikolett Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Farkas Csilla Emese Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Iván Ildikó Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Masáné Dr. Harmatos Beáta Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Molnár Márta Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Molnár Tiborné Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Rácz Zoltánné Közigazgatási Csoport Ügykezelő Részletek
Szedő Szilvia Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Tichy Bálint Közigazgatási Csoport Ügyintéző Részletek
Közterületi Csoport
Mucsi István Közterületi Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Pomozi Veronika Közterületi Csoport Ügyintéző Részletek
Jakus Péter Közterületi Csoport Ügyintéző Részletek
Lampertné Makra Judit Közterületi Csoport Ügyintéző Részletek
Kiskundorozsmai kirendeltség
Aradi Lászlóné Kiskundorozsmai kirendeltség Hivatalsegéd Részletek
Szőregi kirendeltség
Faragó-Horváth Hajnalka Szőregi kirendeltség Kirendeltség vezető Részletek
Kis Györgyné Szőregi kirendeltség Hivatalsegéd Részletek
Tápéi kirendeltség
Kis-Jakabné Szegedi Ágnes Tápéi kirendeltség Kirendeltség vezető Részletek
Tanács Lászlóné Tápéi kirendeltség Hivatalsegéd Részletek
Ügyviteli Csoport
Meleg Gizella Ügyviteli Csoport Csoportvezető Részletek
Borbás Krisztina Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Gargya-Zámbó Gabriella Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Lajkó Éva Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Nagyistók Ildikó Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Péter Andrea Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Radics Bernadett Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Sebő Andrea Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Tóth Enikő Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Vérné Andó Ágnes Ügyviteli Csoport Ügykezelő Részletek
Külső postázási feladatok ellátása
Gombos Ágnes Külső postázási feladatok ellátása Iratkezelési koordinátor Részletek
Berényi Zsófia Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Bozsák Éva Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Csurgó Andrea Nikoletta Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Kovács-Hábel Kitti Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Körmendi Edit Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Németh Gabriella Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Osváth Zsuzsanna Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Renkó Ildikó Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Szőke Krisztina Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Verbovszky Zsuzsanna Külső postázási feladatok ellátása Ügykezelő Részletek
Fejlesztési Iroda
Dr. Igaz Ágnes Fejlesztési Iroda Irodavezető Részletek
Kovácsné Huszka Gabriella Fejlesztési Iroda Titkárnő Részletek
Városfejlesztési Osztály
Pásztor Péter Városfejlesztési Osztály Osztályvezető Részletek
Beruházási Csoport
Nagy Ödön Beruházási Csoport Csoportvezető Részletek
Dani Hermina Beruházási Csoport Referens Részletek
Frankó János Beruházási Csoport Referens Részletek
Katóné Gyánti Györgyi Beruházási Csoport Referens Részletek
Katosné Kószó Matild Beruházási Csoport Referens Részletek
Milutinovity Adrián Beruházási Csoport Referens Részletek
Pázmány Péter Beruházási Csoport Referens Részletek
Tóth Balázs Beruházási Csoport Referens Részletek
Pályázati Csoport
Sándorné Gajda Melinda Pályázati Csoport Csoportvezető Részletek
Czakó-Szőnyi Andrea Pályázati Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Bata László Pályázati Csoport Jogi referens Részletek
Gorzó Laura Pályázati Csoport Referens Részletek
Hévizi Bianka Pályázati Csoport Ügyintéző Részletek
Hódi Márta Pályázati Csoport Ügyintéző Részletek
Kiss Tünde Pályázati Csoport Referens Részletek
Mogyorósi-Bálint Edit Pályázati Csoport Referens Részletek
Párkányi-Pável Vivien Pályázati Csoport Referens Részletek
Sindel János Pályázati Csoport Ügyintéző Részletek
Szilágyi Rita Pályázati Csoport Referens Részletek
Tolnai Viola Pályázati Csoport Referens Részletek
Városrendezési (Főépítész) Osztály
Szabóné Fehér Éva Városrendezési (Főépítész) Osztály Főépítész Részletek
Lukács Lászlóné Városrendezési (Főépítész) Osztály Titkárnő Részletek
Banyó Zoltán Városrendezési (Főépítész) Osztály Referens Részletek
Bedő Boglárka Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Dr. Balogh Adrienn Városrendezési (Főépítész) Osztály Jogi referens Részletek
Egedi Gergely Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Horváthné Mézes Ágnes Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Lukács Erzsébet Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Papdiné Papp Ildikó Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Patyi Gábor Városrendezési (Főépítész) Osztály Kertészeti ügyintéző Részletek
Tamaskó-Dinnyés Eszter Városrendezési (Főépítész) Osztály Településrendezési referens Részletek
Zana Attila Városrendezési (Főépítész) Osztály Városrendezési referens Részletek
Jegyzői Iroda
Dr. Gál Andrea Jegyzői Iroda Irodavezető Részletek
Zeleiné dr. Vanger Márta Jegyzői Iroda Irodavezető helyettes Részletek
Önkormányzati Csoport
Dr. Kocsis Zsolt Önkormányzati Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Fehér Dóra Önkormányzati Csoport Ügyintéző Részletek
Karacs János Önkormányzati Csoport Ügyintéző Részletek
Képviselői telefon Önkormányzati Csoport Részletek
Választási információk Önkormányzati Csoport Részletek
Ellátó Osztály
Dr. Keresztury Mónika Ellátó Osztály Osztályvezető Részletek
Acsai Zoltán Ellátó Osztály Gépkocsivezető Részletek
Bicskei Tibor Ellátó Osztály Ügyintéző Részletek
Cselovszki Richárd Ellátó Osztály Külsős hangtechnikus Részletek
Dudás János Ellátó Osztály Raktáros Részletek
Ficsor Éva Ellátó Osztály Ügyintéző Részletek
Kónya Csaba Ellátó Osztály Gépkocsivezető Részletek
Révészné Török Judit Ellátó Osztály Telefonközpont kezelő Részletek
Tóth Brigitta Ellátó Osztály Telefonközpont kezelő Részletek
Varga Edina Ellátó Osztály Ügyintéző Részletek
Gépkocsivezetők Ellátó Osztály Részletek
Takarítók Ellátó Osztály Részletek
Informatikai Osztály
Csermák József Informatikai Osztály Osztályvezető Részletek
Sándor József Informatikai Osztály Csoportvezető Részletek
Dr. Ivanov Dömötör Informatikai Osztály Ügyintéző Részletek
Katona Péter Informatikai Osztály Nyomdász Részletek
Kazi István Informatikai Osztály Rendszerüzemeltető Részletek
Ocskó Éva Informatikai Osztály Ügyintéző Részletek
Tari Vencel Informatikai Osztály Rendszerüzemeltető koordinátor Részletek
Török Sándor Informatikai Osztály Adatgazda Részletek
Tösmagi Dávid Informatikai Osztály Rendszerüzemeltető Részletek
Varga Tamás Informatikai Osztály Rendszerüzemeltető Részletek
Vass Vivien Informatikai Osztály Koordinációs ügyintéző Részletek
Jogi Osztály
Dr. Hegedűs-Fábián Dorina Jogi Osztály Osztályvezető Részletek
Micsik Anita Jogi Osztály Titkárnő Részletek
Berényiné Szolnoki Adrienn Jogi Osztály Ügyintéző Részletek
Dr. Budainé Dr. Csányi Alíz Jogi Osztály Ügyintéző Részletek
Réperger Zsuzsanna Jogi Osztály Ügyintéző Részletek
Belső Ellenőrzési Osztály
Nemesné Kocsis Ildikó Belső Ellenőrzési Osztály Osztályvezető Részletek
Csepi Beatrix Belső Ellenőrzési Osztály Belső ellenőr Részletek
Klebniczki Renáta Belső Ellenőrzési Osztály Belső ellenőr Részletek
Közgazdasági Iroda
Papp Gábor Közgazdasági Iroda Irodavezető Részletek
Régert Attila Közgazdasági Iroda Irodavezető helyettes Részletek
Lődyné Dobai Mónika Közgazdasági Iroda Titkárnő Részletek
Költségvetési és Számviteli Osztály
Dódáné Kis Erika Költségvetési és Számviteli Osztály Osztályvezető Részletek
Költségvetési Csoport
Sebesi Renáta Költségvetési Csoport Csoportvezető Részletek
Molnár Szilvia Költségvetési Csoport Ügyintéző Részletek
Számviteli Csoport
Kappel Ildikó Számviteli Csoport Csoportvezető Részletek
Bönde Erika Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Laczkó Andrea Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Pataki Erika Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Szabó Melinda Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Tóth Gáborné Számviteli Csoport Ügyintéző Részletek
Pénzügyi Osztály
Tornyai Tibor Pénzügyi Osztály Osztályvezető Részletek
Gazdálkodási Csoport
Romberger Krisztina Gazdálkodási Csoport Csoportvezető Részletek
Ábrahám Judit Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Csonkáné Dobó Katalin Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Erdődi Sándorné Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Faragó Krisztina Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Farkas Gabriella Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Farkas Hajni Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Halász Ildikó Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Juhászné Kovács Rita Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Juhász Szilvia Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Terhesné Nagy Györgyi Gazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Pénzügyi Csoport
Komjátiné Fodor Mária Pénzügyi Csoport Csoportvezető Részletek
Bertáné Schrek Ildikó Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Csikós Anikó Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Liszkainé Pap Ágnes Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Fejes Orsolya Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Gyányiné Fődi Angéla Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Joóné Maróti Szilvia Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Vojnárné Lippai Csilla Pénzügyi Csoport Ügyintéző Részletek
Személyzeti Osztály
Dr. Ács Gábor Személyzeti Osztály Osztályvezető Részletek
Csire Gabriella Személyzeti Osztály Ügyintéző Részletek
Dr. Miklóssy Márta Személyzeti Osztály Ügyintéző Részletek
Göldner-Vass Szilvia Személyzeti Osztály Ügyintéző Részletek
Katona Adrienn Személyzeti Osztály Ügyintéző Részletek
Humán Közszolgáltatási Iroda
Kiss Magdolna Humán Közszolgáltatási Iroda Osztályvezető Részletek
Novkov Veszelinka Humán Közszolgáltatási Iroda Irodavezető Részletek
Vida Sándorné Humán Közszolgáltatási Iroda Ügyintéző Részletek
Művelődési Osztály
Kardos János Művelődési Osztály Osztályvezető Részletek
Pappné Kiss Etelka Művelődési Osztály Titkárnő Részletek
Binszki Márta Művelődési Osztály Ügyintéző Részletek
Szentgyörgyi Anna Művelődési Osztály Ügyintéző Részletek
Vasecz Virág Művelődési Osztály Ügyintéző Részletek
Ifjúsági és Sport Csoport
Dr. Antal Anikó Ifjúsági és Sport Csoport Csoportvezető Részletek
Száz Krisztina Ifjúsági és Sport Csoport Protokoll és rendezvényszervező főreferens Részletek
Varga Ágnes Ifjúsági és Sport Csoport Ügyintéző Részletek
Kulturális Csoport
Nyéki Tamás Kulturális Csoport Ügyintéző Részletek
Szögi Andrea Kulturális Csoport Ügyintéző Részletek
Humánszolgáltatási Osztály
Gombos Izabella Humánszolgáltatási Osztály Osztályvezető Részletek
Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport
Bárány Beáta Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Farkas Katalin Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Tanács Andrea Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Vetró Orsolya Egészségügyi és Gyermekvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Segélyezési Csoport
Szikora Judit Segélyezési Csoport Csoportvezető Részletek
Berényi-Kerekes Éva Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Csomós Árpád Tibor Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Hoffmann Krisztina Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Huszárik Mónika Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Mari Renáta Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Szekeres Zoltánné Segélyezési Csoport Ügyintéző Részletek
Szociális Osztály
Aktív Korúak Ellátási Csoportja
Kormos Anita Aktív Korúak Ellátási Csoportja Osztályvezető Részletek
Gortva Diána Aktív Korúak Ellátási Csoportja Ügyintéző Részletek
Kovács Éva Aktív Korúak Ellátási Csoportja Ügyintéző Részletek
Nemesné Kotormán Márta Aktív Korúak Ellátási Csoportja Ügyintéző Részletek
Zsiga Antónia Aktív Korúak Ellátási Csoportja Ügyintéző Részletek
Ügyfélszolgálati Csoport
Bereznai Edit Ügyfélszolgálati Csoport Csoportvezető Részletek
Béládiné Fónagy Zsuzsanna Ügyfélszolgálati Csoport Ügyintéző Részletek
Kosztka Mónika Ügyfélszolgálati Csoport Ügyintéző Részletek
Pénztár Ügyfélszolgálati Csoport Részletek
Veszélyhelyzet miatti ügyelet Ügyfélszolgálati Csoport Részletek
Iktató – Postázó
Jakobszen Klára Iktató – Postázó Ügykezelő Részletek
Marton Vanessza Iktató – Postázó Ügykezelő Részletek
Családvédelmi Csoport
Rejka Beáta Családvédelmi Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Petrovszki Edit Családvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Haskáné Csató Tünde Családvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Tóth Ibolya Családvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Vargáné Gémes Éva Családvédelmi Csoport Ügyintéző Részletek
Városüzemeltetési Iroda
Dr. Szikszay Adrienn Városüzemeltetési Iroda Irodavezető Részletek
Varró László Városüzemeltetési Iroda Irodavezető helyettes Részletek
Zoboki Zsuzsanna Városüzemeltetési Iroda Titkársági ügyintéző Részletek
Dr. Ruzsity Krisztina Városüzemeltetési Iroda Irodavezető helyettes Részletek
Sebestyén József Városüzemeltetési Iroda Referens Részletek
Temesvári-Marton Orsolya Városüzemeltetési Iroda Kataszter Részletek
Közterületfelügyeleti Csoport
Dr. Kárpáti Tibor Közterületfelügyeleti Csoport Osztályvezető Részletek
Hegyeshalmi Tibor Közterületfelügyeleti Csoport Csoportvezető Részletek
Budai Sándor Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Csicsóné dr. Kerepesi Katalin Közterületfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Csörnyei Adrienne Közterületfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Csurka János Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Farkas Zsolt Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Kondor Lajos Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Kotymán László Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Lencse József Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Mészáros Tamás Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Nagy László Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Nátly Dezső Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Nyerges Imre Közterületfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Osváth Zsolt Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Riskó Antal Közterületfelügyeleti Csoport Csoportvezető helyettes Részletek
Sikula Attila Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Ügyfélszolgálat Közterületfelügyeleti Csoport Részletek
Vidiczki Zoltán Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Balog Derien Noa Közterületfelügyeleti Csoport Közterület felügyelő Részletek
Műszaki Csoport
Rácz Róbert Műszaki Csoport Csoportvezető Részletek
Borsos Edit Műszaki Csoport Ügyintéző Részletek
Éderle Attila Műszaki Csoport Ügyintéző Részletek
Porta Főporta Csoport
Bandula István Porta Főporta Csoport Részletek
Dékány István Porta Főporta Csoport Részletek
Deák Tibor Porta Főporta Csoport Részletek
Szentpéteri Dániel Porta Főporta Csoport Részletek
Zombori József Porta Főporta Csoport Részletek
Porta szürke ház porta Csoport
Lengyel Tibor Porta szürke ház porta Csoport Részletek
Miklós Csaba Porta szürke ház porta Csoport Részletek
Környezetgazdálkodási és Közmű Osztály
Nagy Viktor Csaba Környezetgazdálkodási és Közmű Osztály Osztályvezető Részletek
Környezetgazdálkodási és Közmű Osztály Környezetgazdálkodási és Közmű Osztály Ügyfélkapcsolat Részletek
Közútkezelési Csoport
Antalicz Zoltán Közútkezelési Csoport Csoportvezető Részletek
Balás Boglárka Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Balatoni Zsóka Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Csóti Edit Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Herpai Anna Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Dr. Magyari Edit Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Molnár-Branyiczky Nikolett Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Németh Bálint Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Szabó Tamás Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Szekeres István Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Szél Antal Szabolcs Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Szendrei Dániel Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Szűcs Ibolya Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Veres Tímea Közútkezelési Csoport Ügyintéző Részletek
Közmű- és Környezetgazdálkodási Csoport
Dr. Tóth Annamária Közmű- és Környezetgazdálkodási Csoport Csoportvezető Részletek
Balás Boglárka Közmű- és Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Csóti Edit Közmű- és Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Feketű Noémi Közmű- és Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Kissné Herczeg Mónika Edit Közmű- és Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Szendrei Dániel Közmű- és Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Tóth Vivien Magdolna Közmű- és Környezetgazdálkodási Csoport Ügyintéző Részletek
Vagyongazdálkodási Osztály
Csuzdiné dr. Deák Ildikó Vagyongazdálkodási Osztály Osztályvezető Részletek
Cégfelügyeleti Csoport
Dr. Lőrinczi Zsanett Cégfelügyeleti Csoport Csoportvezető Részletek
Dr. Gila Orsolya Cégfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Dús Andrea Cégfelügyeleti Csoport Ügyintéző Részletek
Közbeszerzési Csoport
Dr. Tapasztó Magdolna Közbeszerzési Csoport Csoportvezető Részletek
Benák-Szűcs Mónika Közbeszerzési Csoport Közbeszerzési ügyintéző Részletek
Dr. Forró Tamás Közbeszerzési Csoport Közbeszerzési ügyintéző Részletek
Dr. Magosi Lóránd Közbeszerzési Csoport Közbeszerzési ügyintéző Részletek
Ingatlangazdálkodási Csoport
Dr. Oláh Anna Ingatlangazdálkodási Csoport Csoportvezető Részletek
Borkáné dr. Gulyás Zsuzsa Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Bordás Noémi Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Csirik Csilla Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Kiss Eszter Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Pályi Réka Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Tóth Ágnes Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Tóth Katalin Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Dr. Zelei Zoltán Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Gombos Géza Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Pozsgai Eszter Ingatlangazdálkodási Csoport Ingatlangazdálkodási ügyintéző Részletek
Egyéb
Főporta Egyéb Részletek
Huszár utcai porta Egyéb Részletek
Konyhavezető Egyéb Részletek
Szürke Ház Porta Egyéb Részletek
upcoming events block bg
Kulturális események
Kulturális események
Tovább
Soron következő fogadóórák
Soron következő fogadóórák
Tovább
Egyéb események, határidők
Egyéb események, határidők
Tovább

Pályázat (út- és közműhatósági ügyintéző)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Városüzemeltetési Iroda határozatlan időre szóló út- és közműhatósági ügyintéző posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, építőmérnöki vagy műszaki menedzser szakképzettség. A munkakör betöltésénél előnyt jelent: közigazgatási gyakorlat, számítógép felhasználói szintű ismerete, B kategóriás jogosítvány. Az ellátandó feladatok ismertetése: Az út- és közműhatósági ügyintéző munkakörébe tartozik a közút nem közlekedési célú igénybevételéhez, illetve közútkezelői kérelmekhez kapcsolódó eljárás lefolytatása és döntés előkészítése; járdák, gyalogutak építése, használatbavétele és megszüntetése engedélyezésének előkészítése; útkezelői feladatok döntés előkészítése; belterületi vízrendezéssel összefüggő pályázati anyagok összeállításában való közreműködés; belterületi vízrendezési feladatokkal kapcsolatos fejlesztések és rekonstrukciós munkák koordinálása. Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár. A pályázat benyújtásának határideje: 2022. június 3., elbírálásának határideje: 2022. június 10., benyújtásának módja:  postai úton: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztályának (6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba), vagy elektronikus úton: az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2022. június 13. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele. A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint: amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni, amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni.
Tovább

Pályázat (ügyvezető igazgató)

PÁLYÁZATI KIÍRÁS a Szegedi Közlekedési Korlátolt Felelősségű Társaság  ügyvezető igazgatói tisztségének betöltésére   Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata - mint a társaság egyszemélyes tulajdonosa - pályázatot hirdet a Szegedi Közlekedési Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 6720 Szeged, Zrínyi utca 4-8.) ügyvezető igazgatói tisztségének betöltésére.   A pályázat kiírója: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata 6720 Szeged, Széchenyi tér 10.   Munkáltató: Szegedi Közlekedési Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Szegedi Közlekedési Kft. vagy Társaság) A kinevezési jogkör gyakorlója: Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése Az egyéb munkáltatói jogkör gyakorlója: Szeged Megyei Jogú Város Polgármestere   A jogviszony időtartama: 2022. július 15. napjától határozatlan időtartamra   Jogállás: Jelen pályázati kiírás alapján a Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezetését a vezető tisztségviselő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 3:112.§ (1) bekezdésében foglaltak szerint munkaviszony vagy megbízási jogviszony keretében láthatja el. Erre tekintettel a pályázati kiírásra a Ptk. és – munkaviszony létesítése esetén – a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (Mt.) rendelkezései irányadóak, a pályázat nyertesével való szerződéskötéskor ezen jogszabályok szerződéskötés napján hatályos rendelkezéseit kell figyelembe venni.   Bérezés/díjazás és egyéb juttatás (prémium vagy jutalom): Az ügyvezető igazgató alapbére/megbízási díja bruttó 883.000,-Ft/hó.   Amennyiben Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlésének Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Bizottsága prémiumfeladatokat, illetve - megbízási jogviszony esetén - bónuszfeladatokat határoz meg, ezen feladatok eredményes teljesítése esetén, prémium/bónusz illetheti meg a Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezető igazgatóját a Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Bizottság által meghatározott mértékben és módon.   A vezető tisztségviselő javadalmazása tekintetében a Szegedi Közlekedési Kft. Javadalmazási Szabályzata az irányadó.   A Társaság feladata, tevékenységei: A Társaság alaptevékenysége: Városi, elővárosi szárazföldi személyszállítás A Társaságnak az elektromos üzemű kötöttpályás közlekedés üzemeltetése a fő tevékenységi köre. A Szegedi Közlekedési Kft. tevékenységének célja, hogy a helyi személyszállítás körében Szegeden a települési önkormányzat feladatához kapcsolódóan vegyen részt – a fenntartható fejlődést szem előtt tartva – a lehető legmagasabb színvonalú közforgalmú személyszállítás biztosítása érdekében az utazás- és közlekedésszervezési feladatok ellátásában. Működjön közre a városi és elővárosi közforgalmú autóbusz- és kötöttpályás közlekedés integrált rendszerének kialakításában és fenntartásában, valamint - a közforgalmú személyszállítás biztosítása által – a közlekedésből származó környezetszennyezés mérséklésében, ezáltal a természeti és épített környezet védelmében, továbbá a környezeti neveléssel a közlekedő emberek tudat- és viselkedésformálásában. Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata és a társaság által megkötött Közszolgáltatási Szerződés rögzíti a teljesítendő menetrendi előírásokat, a minőségi és műszaki követelményrendszert.   Más fő tevékenységei:  1. Egyéb szárazföldi szállítást segítő tevékenység – Parkolási tevékenység A Szegedi Közlekedési Kft. parkolási üzletága üzemelteti Szeged belvárosában a fizető parkolási rendszert. A parkolási üzletág feladatai közé tartozik a gépjármű mentés és elszállítás. 2. Nem menetrend szerinti légi szállítás – Regionális repülőtér üzemeltetési tevékenység A Társaság 2006. április óta üzemelteti a Szegedi Regionális Repülőteret. A Szegedi Regionális Repülőtér jelenleg II. osztályú repülőtérként működik. AFIS szolgálat, hangár- és nyűgözőhely bérbeadással foglalkoznak, valamint biztosítják a hobbi-, sport-, illetve kiképző repülőtevékenység folytatását bérlőiknek.   A Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezető igazgatójának feladata: Az ügyvezető igazgató feladata a Társaság alapító okiratában foglalt feladatok ellátásának koordinálása, irányítása, ellenőrzése, a Társaság működésének biztosítása, valamint a munkáltatói jogok gyakorlása a Társaság munkavállalói felett.   A Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezető igazgató feladatainak ellátása, különösen: a társaság eredményes, hatékony és gazdaságos működtetése a hatályos jogszabályoknak, az alapító okiratnak, valamint a belső szabályzatoknak megfelelően, és az ehhez szükséges személyi és tárgyi feltételek biztosítása, a munkáltatói jogok gyakorlása a Társaság alkalmazottai/munkavállalói tekintetében, a társaság képviselete hatóságok előtt, valamint harmadik személyekkel szemben, a Közgyűlés által elfogadott éves üzleti tervben meghatározott célok megvalósítása, a társaság vagyonának megőrzése, gyarapítása, teljes szellemi felkészültséggel, szakmai tapasztalatával a Társaság célszerű és hatékony működésének elősegítése, továbbá köteles minden tőle elvárhatót megtenni a Társaság műszaki- gazdasági érdekeinek megvalósulása érdekében, a Közgyűléssel szembeni elkötelezettség, együttműködés és kapcsolattartás, saját vezetői és szakmai ismereteinek fejlesztése, kapcsolattartás külső szervekkel, személyekkel, üzleti partnerekkel, mindazon kötelezettségek teljesítése, feladatok ellátása, amelyeket a Ptk, egyéb jogszabályok, a Társaság alapító okirata, a Munkáltató belső szabályzatai, valamint a munkaszerződés az ügyvezetőre hárít.   A pályázati feltételek: a) büntetlen előélet; b) felsőfokú (egyetemi vagy főiskolai) végzettség; A nyertes pályázónak az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségek teljesítéséről szóló 2007. évi CLII. törvény alapján vagyonnyilatkozatot kell tennie.   A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: a) vezetői tapasztalat; b) a munkakör ellátása során hasznosítható nyelvismeret.   A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 1. a pályázó szakmai életútját bemutató, fényképes szakmai önéletrajz; 2. iskolai végzettséget, képesítést igazoló okiratok másolatai; 3. kilencven napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja, hogy a jelölt személy büntetlen előéletű és nem áll a közügyektől, illetve a vezető tisztségviselői foglalkozástól eltiltás hatálya alatt; 4. a társaság működtetésére vonatkozó szakmai program, szakmai elképzelések, gazdasági stratégia és vezetési koncepció; 5. nyilatkozat az adatkezelési tájékoztató megismeréséről és hozzájárulás a személyes adatok kezeléséhez (1. sz. melléklet); 6. nyilatkozat arról, hogy a jelölt a pályázatával kapcsolatosan hozzájárul a közgyűlési/bizottsági nyilvános ülés tartásához (2. sz. melléklet); 7. nyilatkozat a Ptk. szerinti kizáró és összeférhetetlenségi okokról, valamint az Mt. szerinti összeférhetetlenségről (3. sz. melléklet); 8. nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségről (4. sz. melléklet); 9. nyilatkozat a 2009. évi CXXII. törvény szerinti adatok közzétételéről (5. sz. melléklet).   A munkakör/feladatkör betölthetőségének időpontja: A munkakör/feladatkör Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlésének döntése szerint, de legkorábban 2022. július 15. napjától tölthető be.   A pályázatok benyújtásának módja: A pályázatokat egy eredeti és két másolati példányban, zárt borítékban, postai úton vagy személyesen (munkaidőben) lehet benyújtani Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Városüzemeltetési Iroda Cégfelügyeleti Csoportja részére (cím: 6720 Szeged, Széchenyi tér 10-11.). Kérjük a borítékon feltüntetni a következőket: "Pályázat a Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezető igazgatói tisztségére" és „Az iktatóban nem bontható fel!”.   A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Iroda Cégfelügyeleti Csoportja nyújt (tel.: 62/564-349, 62/564-008, 62/564-402).   A pályázat benyújtásának határideje: 2022. június 15. napja. A pályázat csak akkor tekinthető határidőn belül benyújtottnak, ha az a benyújtási határidőn belül beérkezik, a Hivatal illetékes szervezeti egysége részéről dátumbélyegzővel érkeztetésre kerül. A postázási késedelem vagy egyéb, a pályázón kívüli okból eredő késedelem kockázatát a pályázó viseli.   A pályázat elbírálásának módja, rendje és határideje: A pályázati kiírásnak megfelelőnek ítélt pályázatokról a Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Bizottság előzetes véleményének figyelembevételével, a Polgármester előterjesztése alapján Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése dönt a pályázatok benyújtását követően tartandó ülésén. A pályázat elbírálásáról a pályázó a közgyűlési döntést követően értesítést kap.   A pályázat közzétételének helye: a) Pályázati felhívás közzétételének helye: Szegedi Tükör c. hetilap b) Pályázati kiírás közzétételének helye: - Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata honlapja: www.szegedvaros.hu - a Szegedi Közlekedési Kft. honlapja: www.szkt.hu   A pályázat kiírója fenntartja magának azt a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.   Letölthető pályázati anyag
Tovább

Pályázat (közterület-felügyelő)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet Városüzemeltetési Iroda – Közterület-felügyeleti Csoport határozatlan időre szóló közterület-felügyelői posztjára   Pályázati feltételek:  magyar állampolgárság,  büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, a) közigazgatási, rendészeti vagy katonai felsőoktatásban szerzett szakképzettség; vagy b) felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közigazgatási, rendészeti vagy katonai szakképesítés; vagy c) közigazgatási, rendészeti vagy katonai középiskolai végzettség; vagy d) középiskolai végzettség és közigazgatási, rendészeti vagy katonai szakképesítés; vagy e) középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga. A munkakör betöltésénél előnyt jelent: közterület-felügyelői vizsga, közigazgatási gyakorlat, B kategóriás jogosítvány. Az ellátandó feladatok ismertetése: A közterület-felügyelő feladata a közterületek jogszerű használatának, a közterületen folytatott engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenység szabályszerűségének ellenőrzése; a közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által tiltott tevékenység megelőzése, megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása; közreműködés a közterület, az épített és a természeti környezet, a közrend, a közbiztonság, az önkormányzati vagyon védelmében; közreműködés a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok végrehajtásának ellenőrzésében, valamint állat-egészségügyi és ebrendészeti feladatok ellátásában; a fenti feladatok ellátásához szükséges adminisztratív ügyintézői tevékenység elvégzése. Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2022. május 27. elbírálásának határideje: 2022. június 3., benyújtásának módja:  postai úton: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztályának (6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba), vagy elektronikus úton: az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2022. június 7. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi, a 2012. évi CXX. tv. 5. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelést igazoló erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást).
Tovább

Pályázat (karbantartó)

Álláshirdetés Szeged MJV Polgármesteri Hivatala határozatlan időre szóló, teljes munkaidős karbantartó munkakör betöltésére keres jelentkezőket.   A munkakör betöltésének feltételei: büntetlen előélet, a jelentkező állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, iskolai végzettség: villanyszerelő, lakatos, asztalos vagy kőműves szakmunkás bizonyítvány vagy középfokú képesítés és műszaki, ipari vagy építőipari területen szerzett szakképesítés, B kategóriás jogosítvány.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: 1-3 év karbantartói munkakörben, illetve épület üzemeltetésében szerzett tapasztalat, számítógép felhasználói szintű ismerete, különös tekintettel az irodai alkalmazásokra és a levelező rendszerekre.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A karbantartó munkakörébe tartozik a Polgármesteri Hivatal épületeiben a javítási munkák (pl.: zárak, nyílászárok, bútorok, csaptelepek karbantartása); anyagmozgatási, bútormozgatási, műszaki, raktározási feladatok elvégzése; életveszélyes állapot elhárítása, anyagi kár megelőzése; a feladathoz kapcsolódó anyag- és eszközigény jelentése; műszaki anyagok és szerszámok beszerzésében való közreműködés; részvétel a Polgármesteri Hivatal területét érintően a biztonságtechnikai szervek ellenőrzéseiben, illetve külső szakhatósági ellenőrzésekben.   A jelentkezés benyújtásának határideje: 2022. június 24., benyújtásának módja: postai úton Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztálya (6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba) részére vagy elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu email címre történő megküldéssel. Az állás betöltéséről a benyújtott jelentkezések tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás azonnal betölthető 3 havi próbaidő letöltése mellett.   A jelentkezéshez csatolni kell: motivációs levelet és önéletrajzot, az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (Tájékoztató és a nyilatkozat), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, B kategóriás jogosítvány fénymásolatát, 3 hónapnál nem régebbi, a 2011. évi CXCIX. tv. 258. § (2) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelést igazoló erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást).
Tovább

Pályázat (takarító)

Álláshirdetés Szeged MJV Polgármesteri Hivatala határozatlan időre szóló, részmunkaidős (6 órás) takarító munkakör betöltésére keres jelentkezőket.   A munkakör betöltésének feltételei: büntetlen előélet, a jelentkező állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, legalább 8 általános iskolai végzettség   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: - takarítói munkakörben szerzett tapasztalat   Az ellátandó feladatok ismertetése: A takarító munkakörébe tartozik a Polgármesteri Hivatal helyiségeinek tisztán tartása, hulladékgyűjtők kiürítése, hulladék összeszedése a munkaterületen, bútorok, egyéb berendezési tárgyak portalanítása, nedves áttörlése, szükség esetén súrolása, nyílászárók, korlátok és egyéb felületek portalanítása és tisztítása, mellékhelyiségek fertőtlenítő tisztítása, vízkőtelenítése, papír- és szappanadagolók feltöltése, padló gépi tisztítása, nagytakarítás évente kétszer, rendezvények utáni takarítás, pakolás.   A jelentkezés benyújtásának határideje: 2022. június 24., benyújtásának módja: - postai úton: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztályának (6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba), vagy - elektronikus úton: az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével   Az állás betöltéséről a benyújtott jelentkezések tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás azonnal betölthető 3 havi próbaidő letöltése mellett. Az álláshirdetéssel kapcsolatosan további információt Göldner-Vass Szilvia nyújt a (62) 564-327-es telefonszámon.   A jelentkezéshez csatolni kell: motivációs levelet és önéletrajzot, az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat a linkre kattintva érhető el),iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi, a 2011. évi CXCIX. tv. 258. § (2) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelést igazoló erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást).
Tovább
összes álláshirdetés
administration block bg