Tisztelt Ügyfeleink! Tisztelt Vendégeink!

Az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról szóló 2013. évi L. törvényben és a 41/2015. (VII. 15.) BM rendeletben meghatározott alapvető elektronikus információbiztonsági követelményeknek való megfelelés biztosítása érdekében 2018. szeptember 14. napjától

az elektronikus beléptető rendszer

használata kötelező a 6720 Szeged, Széchenyi tér 10. és 11. szám alatti épületek irodahelyiségeibe való belépéshez.

Az alkalmi beléptetést és a Vendégkártya átvételét a portaszolgálaton tudják kezdeményezni, ahol kérjük közöljék, hogy mely ügyintézővel, illetőleg személlyel szeretnének egyeztetni, tárgyalni. A Vendégkártya átvételéhez szükséges az Ön valamelyik fényképes személyazonosító okmánya (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy a kártya formátumú, 2001. január 1-je után kiállított vezetői engedély), valamint a Beléptetési Napló aláírása. A be- és kilépést a portaszolgálat külön nyilvántartásban vezeti.

A Polgármesteri Hivatal épületeibe történő be- és kiléptetésre, valamint az épületekben tartózkodás rendjére vonatkozó szabályozást Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata Polgármestere és Címzetes Főjegyzője által kiadott közös utasítás határozza meg, amelynek tartalmát a portaszolgálaton megismerheti, továbbá a www.szegedvaros.hu internetes oldalunkon is el tudja érni.

Bővebb információ >>>>

Beruházások

ELI-ALPS lézeres kutatóközpont

A Szegeden megépülő ELI Attoszekundumos Fényimpulzus Forrás (ELI-ALPS) kutatási nagyberendezés elsődleges küldetése az, hogy ultrarövid…

Információk

Tisztelt Ügyfeleink! Tisztelt Vendégeink!

Az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról szóló 2013. évi L. törvényben és a 41/2015. (VII. 15.) BM rendeletben meghatározott alapvető elektronikus információbiztonsági követelményeknek való megfelelés biztosítása érdekében 2018. szeptember 14. napjától

az elektronikus beléptető rendszer

használata kötelező a 6720 Szeged, Széchenyi tér 10. és 11. szám alatti épületek irodahelyiségeibe való belépéshez.

Az alkalmi beléptetést és a Vendégkártya átvételét a portaszolgálaton tudják kezdeményezni, ahol kérjük közöljék, hogy mely ügyintézővel, illetőleg személlyel szeretnének egyeztetni, tárgyalni. A Vendégkártya átvételéhez szükséges az Ön valamelyik fényképes személyazonosító okmánya (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy a kártya formátumú, 2001. január 1-je után kiállított vezetői engedély), valamint a Beléptetési Napló aláírása. A be- és kilépést a portaszolgálat külön nyilvántartásban vezeti.

A Polgármesteri Hivatal épületeibe történő be- és kiléptetésre, valamint az épületekben tartózkodás rendjére vonatkozó szabályozást Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata Polgármestere és Címzetes Főjegyzője által kiadott közös utasítás határozza meg, amelynek tartalmát a portaszolgálaton megismerheti, továbbá a www.szegedvaros.hu internetes oldalunkon is el tudja érni.

Bővebb információ >>>>

Közgyűlések

Közgyűlés (2018. november 9.)

Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése 2018. november 9. napján (péntek) 9.00 órai kezdettel tartotta soron következő ülését a Városháza Dísztermében.

Az ülésen - egyebek mellett - szó volt az önkormányzat tulajdonában álló önkormányzati lakások bérletéről és a lakbérek mértékéről szóló 45/2006. (XII.13.) Kgy. rendelet módosításáról, a 100 %-os önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok 2018. I-III. Negyedéves beszámolóiról, Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata Bölcsődéi és Gyermekjóléti Központját érintő fenntartói döntésekről illetve a szegedi általános iskolások úszásoktatásának támogatásáról..

A közgyűlés nyilvánossága

Az eddig megszokott rendben továbbra is nyilvános a közgyűlés. A törvényi előírás és a karzat befogadóképességének korlátai miatt azonban az ülések látogatásához is regisztráció szükséges. Regisztrálni a közgyűlés hetében hétfő reggel 8 órától csütörtök délig lehet a jegyzői iroda munkatársainál a 62/564-480-as telefonszámon. Emellett a közgyűlésekről a Szeged TV minden alkalommal élő közvetítést ad, amelynek felvételét megismétlik.

A közgyűlés napirendi pontjai ide kattintva érhetőek el.

A közgyűlés 2018. november 9-ei ülésének nyílt előterjesztései

Közlemények

Beszámoló - "Geotermális workshop Izlandon önkormányzatok számára" szakmai programról

Az Európai Gazdasági Térség Finanszírozási Mechanizmus (EGT Alap) 2009-2014 Megújuló energia (HU03) programterületén 2017. szeptember 18-22. között került sor a három napos „Geotermális workshop Izlandon önkormányzatok számára” című szakmai programra.

Bővebben >>>