Közterületi ügyintéző (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet
az Igazgatási Iroda
határozatlan időre szóló közterületi ügyintéző posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy
közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
felsőoktatásban szerzett műszaki szakképzettség; vagy
műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és műszaki szakképesítés,
jártasság műszaki rajzolvasás terén,
közigazgatásban szerzett hatósági ügyintézési gyakorlat,
számítógép felhasználói szintű ismerete.
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A közterületi ügyintéző munkakörébe tartozik a közterület-használat engedélyezésével kapcsolatos eljárások lefolytatása a vonatkozó helyi önkormányzati rendelet szerint; közterület-használati engedélyek kiadása, részletfizetést engedélyező határozat készítése; a közterületek rendeltetésszerű használatának ellenőrzése, helyszíni ellenőrzések tartása, a kiadott közterület-használati engedélyekben meghatározott feltételek teljesülésének ellenőrzése; előterjesztés készítése a Közgyűlés illetékes szakbizottsága részére közterület-használati díj mérséklésére irányuló kérelmek elbírálásához; kötelezést tartalmazó határozat készítése engedély nélküli, vagy engedélytől eltérő közterület-használat esetén az eredeti állapot helyreállítására, engedély nélküli használat esetén emelt mértékű díj megállapítása; szükség esetén végrehajtási eljárás elrendelése és foganatosítása.
Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2025. június 6.,
elbírálásának határideje: 2025. június 13.,
benyújtásának módja: elektronikus úton, az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. június 16. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével),
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább
Belső ellenőr (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet
a Belső Ellenőrzési Osztály
határozatlan időre szóló belső ellenőr posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
a) közgazdász; vagy gazdaságinformatikus; vagy informatikus közgazdász; vagy olyan főiskolai vagy egyetemi végzettség, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásába vételéről szóló 93/2002. (V. 5.) Korm. rendelet szerinti nyilvántartásába vételt lehetővé teszi; VAGY
b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettség; VAGY
c) a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettség és
1. okleveles pénzügyi revizori szakképesítés; vagy
2. pénzügyi-számviteli ügyintézői szakképesítés, vagy
3. pénzügyi-számviteli szakellenőri szakképesítés; vagy
4. ellenőrzési szakelőadói szakképesítés; vagy
5. okleveles könyvvizsgálói szakképesítés; vagy
6. költségvetési ellenőri szakképesítés; vagy
7. mérlegképes könyvelői szakképesítés; vagy
8. a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri szakképesítése; vagy
9. az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri szakképesítése (CISA); vagy
10. közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői szakképesítés; vagy
11. felsőfokú költségvetési szakképesítés; vagy
12. felsőfokú államháztartási szakképesítés; vagy
13. államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési szakképesítés; vagy
14. államháztartási ügyintézői szakképesítés; vagy
15. elektronikus információbiztonsági vezetői szakképesítés; vagy
16. integritás tanácsadói szakképesítés; vagy
17. vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban szakképesítés ÉS
az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy önkormányzati költségvetési szervnél szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik.
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
a pályázó szerepel a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásában,
okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés,
adótanácsadó szakképesítés,
belső ellenőrzési tevékenység körében szerzett gyakorlat,
kontrolling területén szerzett gyakorlat.
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A belső ellenőr feladata Szeged MJV Önkormányzata felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél és/vagy gazdasági társaságoknál, illetve Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben szereplő feladatok ellátása, integrált kockázatkezelési, ellenőrzési, irányítási eljárások hatékonyságának értékelése és fejlesztése, a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak való megfelelés, valamint a gazdaságosság, hatékonyság, eredményesség vizsgálata, tanácsadói szerepkör érvényre juttatása.
Illetmény és egyéb juttatás a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2025. május 30.,
elbírálásának határideje: 2025. június 13.,
benyújtásának módja:
elektronikus úton, az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásába vételétől függően, de legkorábban 2025. június 16. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével),
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
a legalább két éves vagy legalább öt éves szakmai gyakorlat igazolását,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább
Pénzügyi ügyintéző (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet a
Közgazdasági Iroda
határozatlan időre szóló pénzügyi ügyintéző posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
a) felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi szakképesítés vagy
b) gazdasági középiskolai végzettség és mérlegképes könyvelő szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és mérlegképes könyvelő szakképesítés.
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
mérlegképes könyvelő szakképesítés,
közigazgatásban szerzett gyakorlat,
felhasználói szintű számítógépes ismeret.
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A pénzügyi ügyintéző feladatkörébe tartozik a nemzetiségi önkormányzatok vezetőivel együttműködve a nemzetiségi önkormányzatok éves költségvetésének elkészítése, közreműködés az évközi költségvetés-módosításuk összeállításában, az éves költségvetési beszámoló és zárszámadásuk elkészítésében; a nemzetiségi önkormányzatok járulék bevallásával kapcsolatos teendők intézése a NAV felé, a nemzetiségi önkormányzatok számláinak és ezek könyvelési tételeinek rögzítése.A központi gazdálkodásban egyes költségvetési soroknál a kötelezettségvállalással, számlaérkeztetéssel, kontírozással, átutalásokkal-, valamint ezeknek a kiadásoknak az érvényesítésével kapcsolatos feladatok könyvelési programban történő elvégzése.
Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2025. május 18.
elbírálásának határideje: 2025. május 23.,
benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. május 26. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével),
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább