Május 22, csütörtök, Júlia, Rita
0 °C
0 °C / 0 °C

Szeged Megyei Jogú Város hivatalos weboldala

Gáspár Zoltán utca 7/C. alatti ingatlan átalakítása orvosi rendelőépületté

eu tamogatas kep
Kedvezményezett:
Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata
Konzorciumi partner:
-
A szerződött támogatás összege:
544 961 731 Ft
A támogatás mértéke:
100%
Önkormányzati önerő összege (bruttó):
1 993 477 Ft
Tartalom:

A Gáspár Zoltán u. 7/C. sz. alatti épület átalakítása 6 házi- és gyermekorvos, 4 fogorvos, valamint 6 védőnő munkájához, ezzel együtt pedig a körzet lakóinak ellátásához teremti meg a XXI. századi elvárásoknak megfelelő infrastrukturális kereteket. Az épületegyüttes három részéből kettő épül át. A funkcióváltás után a rendelő növeli az egészségügyi alapellátó-rendszer eredményességét és hatékonyságát. A fejlesztésnek köszönhetően minden egység külön-külön akadálymentesen közelíthető meg. Az akadálymentesítés részeként négy akadálymentes parkolót, négy rámpát és öt akadálymentes bejáratot alakítanak ki. Az intézményen belül biztosítják az akadálymentes közlekedést, valamint az infokommunikációs akadálymentesítést (pl. Braille-feliratok, indukciós hurok). Az egységekhez saját akadálymentes mosdók, váró, takarítószer-tároló, veszélyes hulladéktároló tartozik majd, a védőnői szolgálathoz pedig külön babakocsi-tároló készül. Az előírásoknak megfelelőlen elkülönülnek a felnőtt házi-, gyermek- és fogorvosi rendelők, valamint a védőnői szolgálat helyiségei. Az épület homlokzatát, tetejét és padlóját korszerű hőszigeteléssel látják el, a nyílászárókat cserélik, illetve a fűtési és világítási rendszert is átalakítják. A komplexum megközelítését új gépjármű-tároló, bejárat, szilárd burkolatú járdák, kerékpártároló, személyautó- és mentőparkoló kialakításával biztosítják. Az épület közvetlen környezetét fák ültetésével és füvesítéssel teszik még komfortosabbá, szebbé és környezetbarátabbá.
Az új és korszerű rendelőintézet – a hatósági engedélyeztetési eljárás lezárása után – 2020 júniusától fogadja a környékbelieket.
 

A projekt azonosító száma:
TOP-6.6.1-16-SG1-2018-00003

2000-01-01

A jelenlegi József Attila sugárúti orvosi rendelő épülete már nem felel meg az előírásoknak, a betegek megfelelő ellátása érdekében új rendelőt alakítanak ki. Az önkormányzat 300 millió forintos vissza nem térítendő uniós támogatást kapott a beruházásra a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program TOP-6.6.1-16 kódszámú intézkedésből.

Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata az két éve elkezdte a szegedi orvosi rendelők felújítását: a Korondi utcai és a Budapesti körúti orvosi rendelő korszerűsítése tavalyelőtt elkészült, és tavaly átadták az új kiskundorozsmai egészségházat. Hamarosan átadják a védőnői szolgálat házát Tápén. A Gáspár Zoltán utcai korábbi óvodaépületet orvosi rendelővé alakítják át; a munkaterület ünnepélyes átadása a mai napon lezajlott. A beruházásokhoz a TOP-6.6.1-16 kódszámú intézkedésből kapott az önkormányzat 300 millió forint vissza nem térítendő uniós támogatást. Ezt 259 millió forint önrésszel egészíti ki a város. A kivitelezés közbeszerzési eljárásának nyertese a HPQ PLUS Kft. lett.

Gáspár Zoltán u. 7/C. sz. alatti épület átalakítása 6 házi- és gyermekorvos, 4 fogorvos, valamint 6 védőnő munkájához, ezzel együtt pedig a körzet lakóinak ellátásához teremti meg a 21. századi elvárásoknak megfelelő infrastrukturális kereteket. Az épületegyüttes három részéből kettő épül át. A funkcióváltás után a rendelő növeli az egészségügyi alapellátó-rendszer eredményességét és hatékonyságát. A fejlesztésnek köszönhetően minden egység külön-külön akadálymentesen közelíthető meg. Az akadálymentesítés részeként négy akadálymentes parkolót, négy rámpát és öt akadálymentes bejáratot alakítanak ki. Az intézményen belül biztosítják az akadálymentes közlekedést, valamint az infokommunikációs akadálymentesítést (pl. Braille-feliratok, indukciós hurok). Az egységekhez saját akadálymentes mosdók, váró, takarítószer-tároló, veszélyes hulladéktároló tartozik majd, a védőnői szolgálathoz pedig külön babakocsi-tároló készül. Az előírásoknak megfelelőlen elkülönülnek a felnőtt házi-, gyermek- és fogorvosi rendelők, valamint a védőnői szolgálat helyiségei. Az épület homlokzatát, tetejét és padlóját korszerű hőszigeteléssel látják el, a nyílászárókat cserélik, illetve a fűtési és világítási rendszert is átalakítják. A komplexum megközelítését új gépjármű-tároló, bejárat, szilárd burkolatú járdák, kerékpártároló, személyautó- és mentőparkoló kialakításával biztosítják. Az épület közvetlen környezetét fák ültetésével és füvesítéssel teszik még komfortosabbá, szebbé és környezetbarátabbá.
Az új és korszerű rendelőintézet – a hatósági engedélyeztetési eljárás lezárása után – a tervek szerint 2020 márciusától fogadja majd a környékbelieket.

További információ:
Szeged MJV Polgármesteri Hivatal
Szabó C. Szilárd, sajtófőnök
T.: 62/564-099, E: szabo.szilard@szeged.eu
W: www.szegedvaros.hu/fejlesztesek-2014-2020/

2020-06-11

Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata 

Már fogadják a betegeket az új körzeti orvosi rendelőkben a Gáspár Zoltán utca 7/C. szám alatt. Az ingatlant európai uniós és saját forrásból építette át a szegedi önkormányzat modern rendelővé.

Az új rendelőépület négy felnőtt és két gyermek háziorvos, négy fogorvos, valamint hat védőnő munkájához, és ezzel együtt a körzet lakóinak egészségügyi ellátásához teremt korszerű körülményeket. Ezen a héten hat orvos kezdte el a munkát, jövő hét hétfőtől valamennyien itt rendelnek. A háziorvosok és a fogorvosok a József Attila sugárút 98. szám alatti elavult épületből költöznek át, míg két gyermek háziorvos és négy védőnő a Csongrádi sugárút 63. szám alatti épületből érkezik, valamint az Ortutay utcából további két védőnő kezdi meg tevékenységét az új intézményben.

A Gáspár Zoltán utca 7/C. alatti ingatlan átalakítása orvosi rendelőépületté című, TOP-6.6.1-16-SG1-2018-00003 kódszámú projekt megvalósítására az önkormányzat bruttó 300 millió forint európai uniós támogatást és bruttó 251 millió forint saját forrást használt fel. Az ingatlant úgy alakították át, hogy az épületrészekben az előírásoknak megfelelően elkülönüljenek a felnőtt, gyermek- és fogorvosi rendelők, valamint a védőnői szolgálat helyiségei. Ezek mindegyike akadálymentesen megközelíthető. Az épületeken belül is lehet akadálymentesen közlekedni, és minden egységhez akadálymentes vizesblokk is tartozik. A vakok és gyengén látók részére tájékoztató táblákat helyeztek ki Braille-betűs feliratokkal, a hallássérültek részére pedig indukciós hurokerősítő készüléket telepítettek.

Az épületeken energetikai korszerűsítést is végeztek: a homlokzatok, a tetők és a padlók hőszigetelést kaptak, kicserélték a nyílászárókat, a fűtési és világítási rendszert átalakították. Az épületek környezete is megújult. Járdákat építettek, kerékpártárolókat, a védőnői szolgálathoz babakocsi-tárolót hoztak létre. Egy mentőbeállót és 37 gépkocsiparkolót (ebből 4 akadálymentes) alakítottak ki. Az udvaron 24 fát ültettek, és körülbelül 560 négyzetméternyi területen füvesítettek.

A kivitelezést a közbeszerzési eljárásában nyertes HPQ Plus Kft. végezte.

A projektben orvosi eszközöket és bútorokat is beszereztek. A védőnők a méhnyakszűréshez kaptak eszközöket, az orvosok telemedicínai adattovábbításra is alkalmas, új orvos-technológiai berendezésekhez jutottak, összesen bruttó 5,48 millió forint értékben. A várótermekbe új padokat, fogasokat, pólyázó asztalokat, a kiszolgáló egységekbe raktári polcokat és öltözőszekrényeket szereztek be bruttó 3,67 millió forintért.

A Gáspár Zoltán utcai rendelő kialakítását több hasonló egészségügyi fejlesztés előzte meg az elmúlt években. A szegedi önkormányzat korszerűsítette a Korondi utcai és a Budapesti körúti rendelőt, új egészségházat épített Kiskundorozsmán, Tápén pedig védőnői szolgálatot alakított ki.

További információ:
Szeged MJV Polgármesteri Hivatal
Szabó C. Szilárd, sajtófőnök
T.: 62/564-098, E: szabo.szilard@szeged.eu
W: www.szegedvaros.hu/fejlesztesek-2014-2020/

Gáspár Zoltán utca 7/C. alatti ingatlan átalakítása orvosi rendelőépületté

Kulturális események
Kulturális események
Tovább
Soron következő fogadóórák
Soron következő fogadóórák
Tovább
Egyéb események, határidők
Egyéb események, határidők
Tovább

Közterületi ügyintéző (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet az Igazgatási Iroda határozatlan időre szóló közterületi ügyintéző posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: felsőoktatásban szerzett műszaki szakképzettség; vagy műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és műszaki szakképesítés, jártasság műszaki rajzolvasás terén, közigazgatásban szerzett hatósági ügyintézési gyakorlat, számítógép felhasználói szintű ismerete.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A közterületi ügyintéző munkakörébe tartozik a közterület-használat engedélyezésével kapcsolatos eljárások lefolytatása a vonatkozó helyi önkormányzati rendelet szerint; közterület-használati engedélyek kiadása, részletfizetést engedélyező határozat készítése; a közterületek rendeltetésszerű használatának ellenőrzése, helyszíni ellenőrzések tartása, a kiadott közterület-használati engedélyekben meghatározott feltételek teljesülésének ellenőrzése; előterjesztés készítése a Közgyűlés illetékes szakbizottsága részére közterület-használati díj mérséklésére irányuló kérelmek elbírálásához; kötelezést tartalmazó határozat készítése engedély nélküli, vagy engedélytől eltérő közterület-használat esetén az eredeti állapot helyreállítására, engedély nélküli használat esetén emelt mértékű díj megállapítása; szükség esetén végrehajtási eljárás elrendelése és foganatosítása.   Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. június 6., elbírálásának határideje: 2025. június 13., benyújtásának módja: elektronikus úton, az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. június 16. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább

Belső ellenőr (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Belső Ellenőrzési Osztály határozatlan időre szóló belső ellenőr posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, a) közgazdász; vagy gazdaságinformatikus; vagy informatikus közgazdász; vagy olyan főiskolai vagy egyetemi végzettség, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásába vételéről szóló 93/2002. (V. 5.) Korm. rendelet szerinti nyilvántartásába vételt lehetővé teszi; VAGY b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettség; VAGY c) a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettség és 1. okleveles pénzügyi revizori szakképesítés; vagy 2. pénzügyi-számviteli ügyintézői szakképesítés, vagy 3. pénzügyi-számviteli szakellenőri szakképesítés; vagy 4. ellenőrzési szakelőadói szakképesítés; vagy 5. okleveles könyvvizsgálói szakképesítés; vagy 6. költségvetési ellenőri szakképesítés; vagy 7. mérlegképes könyvelői szakképesítés; vagy 8. a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri szakképesítése; vagy 9. az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri szakképesítése (CISA); vagy 10. közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői szakképesítés; vagy 11. felsőfokú költségvetési szakképesítés; vagy 12. felsőfokú államháztartási szakképesítés; vagy 13. államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési szakképesítés; vagy 14. államháztartási ügyintézői szakképesítés; vagy 15. elektronikus információbiztonsági vezetői szakképesítés; vagy 16. integritás tanácsadói szakképesítés; vagy 17. vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban szakképesítés ÉS az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy önkormányzati költségvetési szervnél szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: a pályázó szerepel a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásában, okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés, adótanácsadó szakképesítés, belső ellenőrzési tevékenység körében szerzett gyakorlat, kontrolling területén szerzett gyakorlat.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A belső ellenőr feladata Szeged MJV Önkormányzata felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél és/vagy gazdasági társaságoknál, illetve Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben szereplő feladatok ellátása, integrált kockázatkezelési, ellenőrzési, irányítási eljárások hatékonyságának értékelése és fejlesztése, a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak való megfelelés, valamint a gazdaságosság, hatékonyság, eredményesség vizsgálata, tanácsadói szerepkör érvényre juttatása.   Illetmény és egyéb juttatás a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 30., elbírálásának határideje: 2025. június 13., benyújtásának módja: elektronikus úton, az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásába vételétől függően, de legkorábban 2025. június 16. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, a legalább két éves vagy legalább öt éves szakmai gyakorlat igazolását, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább
összes álláshirdetés