Felhívás – Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati működéséről

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus terjedésének megakadályozása és mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében – betartva az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről szóló 41/2020. (III. 11.) Korm. rendeletben előírtakat –

felhívom figyelmüket, hogy

• a Szegedi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadóiban az ügyfelek száma korlátozásra kerül: egy időben maximum ablakonként egy ügyfél tartózkodhat a helyiségekben.

• kérem, hogy az ügyfelek egymástól és az ügyfélszolgálatos munkatárstól tartsák meg a 2 méteres távolságot.

• a Széchenyi téri épületbe nem kerülnek felkísérésre az ügyfelek, az ügyét, ha személyesen kell intéznie azt a kijelölt ügyfélszolgálatokon teheti meg.

• a hivatalban a helyszíni pénztári kifizetések helyett lehetőség szerint törekedjenek a postai úton vagy átutalással történő kifizetés igénybevételére.

• személyes ügyfélfogadás helyett kérjük törekedjenek az elektronikus kapcsolattartásra (e-ügyintézés, e-papír, e-mail) és postai úton történő kapcsolattartásra, valamint a telefonon történő egyeztetésre. Az elérhetőségekről és e-ügyintézésről a szegedvaros.hu weboldalon tájékozódhat.

Fentiek betartásában a Közterület-felügyelet munkatársa működik közre.
Az ügyfélszolgálatotokon kézfertőtlenítő igénybe vehető.

Kérjük betegen, vagy a vírussal való – akár csak lehetséges – érintkezése esetén semmiképp se keresse fel személyesen ügyfélszolgálatunkat, helyette az elektronikus kapcsolattartás valamely formáját válassza.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Dr. Martonosi Éva
jegyző