közútkezelői referens (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Iroda
határozatlan időre szóló közútkezelői referens posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
legalább középiskolai végzettség és középfokú szakképesítés,
számítógép felhasználói szintű ismerete,
B kategóriás jogosítvány.
A pályázati elbírálás során előnyt jelent a műszaki tervek legalább olvasási, értelmezési képessége.
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A közútkezelői referens munkakörébe tartozik utak, járdák, gyalogutak, kerékpárutak építése, használatbavétele és megszüntetése engedélyezésének előkészítése; útkezelői feladatok döntésre előkészítése; a közút nem közlekedési célú igénybevételéhez, illetve közútkezelői kérelmekhez kapcsolódó eljárás lefolytatása és döntésre előkészítése.
Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2024. november 15.,
elbírálásának határideje: 2024. november 29.,
benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2024. december 2. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével),
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint:
amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni,
amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni.
Tovább