Március 26, szerda, Emánuel, Emánuéla
0 °C
0 °C / 0 °C

Szeged Megyei Jogú Város hivatalos weboldala

Dr. Frányó-Ádász Anna

háziorvostan
Rendelő címe
Deák Ferenc utca 34
Körzetszám
37
Kapcsolat
+36-62-425-015
Helyettesített orvosok
Dr. Pálinkás Éva, Dr. Molnár Éva Krisztina, Dr. Müller Ildikó, Dr. Kormányos Szilvia, Dr. Szabó Erzsébet Gyöngyi

Rendelési idő

Normál

 

 

hétfő 07.30 – 12.00
kedd 11.30 – 16.00
szerda 07.30 – 12.00
csütörtök  11.30 – 16.00
péntek 07.30 – 12.00

 

Helyettesek

Dr. Pálinkás Éva
háziorvostan
Dr. Molnár Éva Krisztina
háziorvostan
Dr. Müller Ildikó
háziorvostan
Dr. Kormányos Szilvia
háziorvostan
Dr. Szabó Erzsébet Gyöngyi
háziorvostan
Dr. Hevesi-Tóth Beatrix
Dr. Csonkáné Dr. Ambrus Ildikó
Vissza
Kulturális események
Kulturális események
Tovább
Soron következő fogadóórák
Soron következő fogadóórák
Tovább
Egyéb események, határidők
Egyéb események, határidők
Tovább

Közbeszerzési gyintéző (Pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Városüzemeltetési Iroda határozatlan időre szóló közbeszerzési ügyintéző posztjára     Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, jogász vagy közgazdász szakképzettség.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: közbeszerzési referens szakképesítés, közbeszerzési eljárásban szerzett gyakorlat, közigazgatási gyakorlat.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A közbeszerzési ügyintéző feladata a közbeszerzési eljárás előkészítésében és lefolytatásában, a szerződés megkötésében való közreműködés; a közbeszerzési bizottsági javaslatok előterjesztése; a közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatos feladatok önálló lebonyolítása, adminisztratív feladatok ellátása; a helyi Beszerzési Szabályzat módosításában, valamint a közbeszerzési terv elkészítésében való közreműködés; uniós ellenőrzésekkel kapcsolatos feladatok ellátása; közbeszerzést érintő jogszabályok nyomon követése.   Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. április 4., elbírálásának határideje: 2025. április 11., benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. április 14. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább
összes álláshirdetés