Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata Egyesített Szociális Intézmény - főigazgató (pályázat)
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése pályázatot hirdet a
Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata
Egyesített Szociális Intézmény
(6724 Szeged, Kálvária sgt. 45.)
főigazgatói beosztásának
betöltésére, 2025. október 1-től 2030. szeptember 30-ig tartó 5 éves határozott időre szóló magasabb vezetői megbízással.
Az intézményvezető által elvégzendő feladatok:
az intézményi működés személyi és tárgyi feltételeinek biztosítása, az intézmény irányítása, az intézmény alapító okiratában foglalt feladatok ellátásának koordinálása, ellenőrzése, a munkáltatói jogok gyakorlása, igény szerint beszámolás az intézmény munkájáról, az előírt dokumentáció vezetése és a működéssel kapcsolatos jelentések elkészítése.
A pályázati feltételek:
a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998. (IV. 30.) NM rendelet 2. számú melléklete I. Részének I. 1. pontjában VAGY a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SzCsM rendelet 3. számú melléklete 3. és 4. pontjában előírt szakképzettség,
legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem vagy a szociális ellátás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
büntetlen előélet, továbbá a pályázó nem áll a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. tv. (a továbbiakban: Kjt.) 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, illetve vele szemben nem állnak fenn a Kjt. 20. § (2d) és (2e) bekezdéseiben foglalt kizáró okok,
a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. tv. (a továbbiakban: Gyvt.) 10/A. § (1) bekezdésében meghatározott kizáró okok nem állnak fent a pályázóval szemben,
magyar állampolgárság,
a pályázó nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt,
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség.
Magasabb vezetői beosztás ellátására szóló megbízást az kaphat, aki az intézményi munkáltatóval a közalkalmazottak jogállásról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében felsorolt munkakörben közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg ilyen közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.
A pályázatnak tartalmaznia kell:
szakmai önéletrajzot (a pályázó pontos személyi adataival),
az intézmény vezetésére vonatkozó programot – szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel.
A pályázathoz csatolandó:
30 napnál nem régebbi, a Kjt. 20. § (2) bekezdés a) és d) pontjaiban meghatározott feltételeknek való megfelelést, továbbá (2d) és (2e) bekezdéseiben felsorolt kizáró okok fenn nem állását igazoló hatósági erkölcsi bizonyítvány,
30 napnál nem régebbi, a Gyvt. 10/A. § (1) bekezdés a)-d) pontjában felsorolt kizáró okok fenn nem állását igazoló hatósági erkölcsi bizonyítvány,
iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok) másolata,
a legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem vagy a szociális ellátás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlatot igazoló okirat(ok) másolata,
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kjt. 41. § (2) bekezdésében szereplő összeférhetetlenség fennáll-e,
nyilatkozat a közalkalmazotti jogviszonyban töltött időről,
nyilatkozat a 25/2017. (X. 18.) EMMI rendeletben szereplő szociális ágazati vezetőképzésről,
nyilatkozat a jogszabály által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról,
nyilatkozat az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak tudomásul vételéről, valamint arról, hogy a pályázó a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a közgyűlés/bizottság nyílt vagy zárt ülés keretében tárgyalja a pályázat elbírálását és a pályázat teljes anyagát az elbírálásban részt vevők megismerhetik,
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt,
nyilatkozat a szülői felügyeleti jogról.
A nyilatkozatokhoz szükséges nyomtatványok az alábbi linken érhetőek el:
https://www.szegedvaros.hu/egyeb-dokumentumok/szemelyzeti-osztaly-dokumentumai/szeged-megyei-jogu-varos-onkormanyzata-egyesitett-szocialis-intezmeny-foigazgatoi-beosztasara-kiirt-palyazat-anyagai
A beosztáshoz kapcsolódó illetmény: havi bruttó 1.500.000,-Ft.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. augusztus 22.
A pályázat benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldéssel.
A pályázat iránt érdeklődők részére a pályázat elkészítéséhez a Személyzeti Osztály (tel.: 62/564-412) nyújt tájékoztatást.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A Kjt. 20/A. § (6) bekezdése alapján az érvényes pályázati anyagot benyújtó pályázókat a főigazgatói beosztást érintően szakértelemmel rendelkező szakmai bizottság hallgatja meg, majd a pályázatokról a fenti szakbizottság véleményét mérlegelve Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése dönt.
A pályázat elbírálásának ideje: a Közgyűlés a 2025. szeptemberi ülésén dönt a benyújtott pályázatokról, melyről a pályázók értesítést kapnak.
Tovább