Május 18, vasárnap, Erik, Alexandra
0 °C
0 °C / 0 °C

Szeged Megyei Jogú Város hivatalos weboldala

Bölcsődefejlesztési Program Szegeden – Az Agyagos utcai bölcsőde családbarát korszerűsítése

eu tamogatas kep
Kedvezményezett:
Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata
Konzorciumi partner:
-
A szerződött támogatás összege:
108 379 260 Ft
Önkormányzati önerő összege (bruttó):
35 046 332 Ft
Tartalom:

Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata célul tűzte ki, hogy hosszú távon a fenntartható és minőségi foglalkoztatás, valamint a munkavállalói mobilitás támogatásának feltételeit meg tudja teremteni. Kiemelt települési cél, hogy a kisgyermekes szülők munkaerőpiacra történő visszatérésének elősegítése minél hatékonyabban megvalósulhasson a gyermekellátási szolgáltatások fejlesztése által.
Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata a 6723 Szeged, Agyagos utca 40. szám alatti meglévő, működő bölcsőde komplex műszaki korszerűsítését valósította meg.
A Beruházó felújítási törekvése volt, hogy a 72 férőhelyes bölcsőde mind műszakilag, mind energetikailag olyan létesítménnyé válhasson, ami gazdaságosan üzemeltethető, illetve illeszkedni tudjon a mai kor színvonalához. Az Agyagos Utcai Bölcsőde hasznos alapterülete 1.293 m2.
A felújítás az alábbi beruházási elemeket tartalmazta:
1. Mosdók, vizesblokkok felújítása (felnőtt és gyermek): a vizesblokkokban a padlóburkolatok, oldalfali csempeburkolatok elbontásra kerültek, helyettük új burkolatok kerültek kialakításra, csúszásmentes felületekkel.
2. Csoportszobák, gazdasági blokk, egyéb helyiségek és folyosók felújítása (festés, átépítés): a foglalkoztatókban, tornateremben, étkezőben, sószobában, tanulószobában a padlóburkolatok elbontásra kerültek, helyettük új, antisztatikus PVC burkolatok kerültek kialakításra. Ezen túl racionális szempontok alapján, illetve a bölcsőde dolgozóinak igényei, valamint akadálymentesítési követelmények miatt egyes helyiségek összevonásra, vagy átépítésre kerültek.
3. Terasz árnyékolás: a termek természetes „hűtését” segíti elő, mivel légkondicionáló rendszer kiépítése történt.
4. Udvari burkolatok javítása, udvar rendezés, kerékpártároló kialakítása: az udvar, játszóterületek járófelületeinek megújítása, biztonságossá tétele, valamint egy kerékpártároló kialakítása valósult meg.
5. Gépészeti munkák, víz-és csatornarendszer felújítása: mivel a beruházás során a használati hideg- és melegvíz ellátó hálózat is átalakításra került, így a kapcsolódó szükséges víz-és csatornarendszer felújítási munkákat is elvégeztük. Az új fogyasztókat be kellett kötni az elvezető hálózatra, a csapadékvíz- és az épületen belüli szennyvíz hálózat felújításával, így a teljes belső rendszer felújításra kerül.
6. Csapadékvíz bekötés meglévő aknába, belső csatornahálózat teljes felújítása.
7. Elektromos felújítási munkák valósultak meg a villámvédelmi rendszer kiépítésével: villámhárító telepítése és kapcsolódó elektromos szerelési munkálatok.
8. Tűzjelző rendszer kialakítása.

A projekt azonosító száma:
TOP-6.2.1-16-SG1-2017-00002

2018-10-30

Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata
Idén márciusban kezdődött el az Agyagos utcai bölcsőde komplex felújítása, miután a szegedi Önkormányzat a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program keretében két uniós konstrukcióban is sikeres támogatási kérelmet nyújtott be. Az „Önkormányzati épületek energetikai korszerűsítése”c. felhívás keretében 154 millió forint, míg a „Családbarát, munkába állást segítő intézmények, közszolgáltatások fejlesztése” c. felhívás keretében 108 millió forint állt rendelkezésre a bölcsőde modernizálására. Az Önkormányzat további 49 millió forinttal egészítette ki a támogatási összegeket. 

A tavalyi év során szintén a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program keretében újult meg a Dobó és Cső utcai bölcsőde, ezúttal pedig az Agyagos utcai épület korszerűsítésére is sor került. A makkosházi városrészben található, 1980-as években épült intézmény a város egyik legnagyobb bölcsődéje. Az évek során többször végeztek rajta karbantartási munkálatokat, ám igazán átfogó felújításra korábban nem került sor. Ennek következtében időszerűvé vált a teljeskörű modernizálás, amelynek idejére az itt gondozás alatt álló gyermekeket a Hajlat utcai, a Cső utcai és a Rókusi Körúti bölcsődében helyezték el.

Az Agyagos utcai intézmény földszintes kialakítású, lapostetős, 3 fő tagból álló épület, amelyeket nyaktagok kötnek össze. A beruházás során kisebb épületszerkezeti változtatások történtek, burkolatcserét hajtottak végre, leszigetelték a homlokzatokat és lapostetőt, kicserélték a nyílászárókat és a megújuló energiaforrások kihasználása érdekében az elektromos hálózatot új napelemes rendszerrel modernizálták. A projekt keretén belül az intézmény új villámvédelmet kapott, új padlóburkolatot fektettek le, valamint a falfelületek megújító festést kaptak. Mindemellett felújították a vizesblokkokat, megújult az épület csapadékvíz elvezetési rendszere, valamint akadálymentes illemhelyet és mosdót alakítottak ki. Az épületen kívüli munkálatok keretében a főbejáratot rámpa kialakításával akadálymentessé tették, az intézmény előtt pedig egy betonozott, akadálymentes parkoló és egy új fedett kerékpártároló is épült.

A bölcsőde 72 kisgyermek számára biztosít férőhelyet. A felújításnak köszönhetően a gyermekek korszerűsített, modern körülmények közé térhetnek vissza. Az ünnepélyes átadóra október 30-án kerül sor.

További információ:
Szeged MJV Polgármesteri Hivatal
Szabó C. Szilárd
T.: 62/564-099, E: szabo.szilard@szeged.eu
W: www.szegedvaros.hu/fejlesztesek-2014-2020/

Bölcsődefejlesztési Program Szegeden – Az Agyagos utcai bölcsőde családbarát korszerűsítése

Kulturális események
Kulturális események
Tovább
Soron következő fogadóórák
Soron következő fogadóórák
Tovább
Egyéb események, határidők
Egyéb események, határidők
Tovább

Közterületi ügyintéző (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet az Igazgatási Iroda határozatlan időre szóló közterületi ügyintéző posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: felsőoktatásban szerzett műszaki szakképzettség; vagy műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és műszaki szakképesítés, jártasság műszaki rajzolvasás terén, közigazgatásban szerzett hatósági ügyintézési gyakorlat, számítógép felhasználói szintű ismerete.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A közterületi ügyintéző munkakörébe tartozik a közterület-használat engedélyezésével kapcsolatos eljárások lefolytatása a vonatkozó helyi önkormányzati rendelet szerint; közterület-használati engedélyek kiadása, részletfizetést engedélyező határozat készítése; a közterületek rendeltetésszerű használatának ellenőrzése, helyszíni ellenőrzések tartása, a kiadott közterület-használati engedélyekben meghatározott feltételek teljesülésének ellenőrzése; előterjesztés készítése a Közgyűlés illetékes szakbizottsága részére közterület-használati díj mérséklésére irányuló kérelmek elbírálásához; kötelezést tartalmazó határozat készítése engedély nélküli, vagy engedélytől eltérő közterület-használat esetén az eredeti állapot helyreállítására, engedély nélküli használat esetén emelt mértékű díj megállapítása; szükség esetén végrehajtási eljárás elrendelése és foganatosítása.   Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. június 6., elbírálásának határideje: 2025. június 13., benyújtásának módja: elektronikus úton, az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. június 16. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább

Belső ellenőr (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Belső Ellenőrzési Osztály határozatlan időre szóló belső ellenőr posztjára   Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, a) közgazdász; vagy gazdaságinformatikus; vagy informatikus közgazdász; vagy olyan főiskolai vagy egyetemi végzettség, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásába vételéről szóló 93/2002. (V. 5.) Korm. rendelet szerinti nyilvántartásába vételt lehetővé teszi; VAGY b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettség; VAGY c) a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettség és 1. okleveles pénzügyi revizori szakképesítés; vagy 2. pénzügyi-számviteli ügyintézői szakképesítés, vagy 3. pénzügyi-számviteli szakellenőri szakképesítés; vagy 4. ellenőrzési szakelőadói szakképesítés; vagy 5. okleveles könyvvizsgálói szakképesítés; vagy 6. költségvetési ellenőri szakképesítés; vagy 7. mérlegképes könyvelői szakképesítés; vagy 8. a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri szakképesítése; vagy 9. az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri szakképesítése (CISA); vagy 10. közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői szakképesítés; vagy 11. felsőfokú költségvetési szakképesítés; vagy 12. felsőfokú államháztartási szakképesítés; vagy 13. államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési szakképesítés; vagy 14. államháztartási ügyintézői szakképesítés; vagy 15. elektronikus információbiztonsági vezetői szakképesítés; vagy 16. integritás tanácsadói szakképesítés; vagy 17. vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban szakképesítés ÉS az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy önkormányzati költségvetési szervnél szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: a pályázó szerepel a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásában, okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés, adótanácsadó szakképesítés, belső ellenőrzési tevékenység körében szerzett gyakorlat, kontrolling területén szerzett gyakorlat.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A belső ellenőr feladata Szeged MJV Önkormányzata felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél és/vagy gazdasági társaságoknál, illetve Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben szereplő feladatok ellátása, integrált kockázatkezelési, ellenőrzési, irányítási eljárások hatékonyságának értékelése és fejlesztése, a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak való megfelelés, valamint a gazdaságosság, hatékonyság, eredményesség vizsgálata, tanácsadói szerepkör érvényre juttatása.   Illetmény és egyéb juttatás a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 30., elbírálásának határideje: 2025. június 13., benyújtásának módja: elektronikus úton, az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásába vételétől függően, de legkorábban 2025. június 16. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, a legalább két éves vagy legalább öt éves szakmai gyakorlat igazolását, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább

Pénzügyi ügyintéző (pályázat)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala pályázatot hirdet a Közgazdasági Iroda határozatlan időre szóló pénzügyi ügyintéző posztjára     Pályázati feltételek: magyar állampolgárság, büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll, a) felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi szakképesítés vagy b) gazdasági középiskolai végzettség és mérlegképes könyvelő szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és mérlegképes könyvelő szakképesítés.   A munkakör betöltésénél előnyt jelent: mérlegképes könyvelő szakképesítés, közigazgatásban szerzett gyakorlat, felhasználói szintű számítógépes ismeret.   Az ellátandó feladatok ismertetése: A pénzügyi ügyintéző feladatkörébe tartozik a nemzetiségi önkormányzatok vezetőivel együttműködve a nemzetiségi önkormányzatok éves költségvetésének elkészítése, közreműködés az évközi költségvetés-módosításuk összeállításában, az éves költségvetési beszámoló és zárszámadásuk elkészítésében; a nemzetiségi önkormányzatok járulék bevallásával kapcsolatos teendők intézése a NAV felé, a nemzetiségi önkormányzatok számláinak és ezek könyvelési tételeinek rögzítése.A központi gazdálkodásban egyes költségvetési soroknál a kötelezettségvállalással, számlaérkeztetéssel, kontírozással, átutalásokkal-, valamint ezeknek a kiadásoknak az érvényesítésével kapcsolatos feladatok könyvelési programban történő elvégzése.   Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.   A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 18. elbírálásának határideje: 2025. május 23., benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.   Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. május 26. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.   A pályázathoz csatolni kell: motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével), a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el), az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el), iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább
összes álláshirdetés