Jogi ügyintéző (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet a
Humán Közszolgáltatási Iroda
határozott időre szóló jogi ügyintéző posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
jogász szakképzettség.
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
legalább 5 év szakmai gyakorlat
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A jogi ügyintéző munkakörébe tartozik az önkormányzat fenntartásában működő Egyesített Szociális Intézmény működésének fenntartói ellenőrzése, mely kiterjed az intézményi jogviszony létesítésének eljárási módjára, az intézményi térítési díj előírásának és beszedésének módjára, a térítési díj hátralék kezelésének módjára, a hagyatéki eljárás menetére, az intézmény szakmai működését engedélyező Kormányhivatal szakembereivel történő együttműködésre, az engedélyezett férőhelyek kihasználtságának figyelemmel kísérésére, az egy férőhelyre vetített működési önköltség kiszámítására, valamint az igényelt állami normatíva felhasználására.
Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2025. január 20.,
elbírálásának határideje: 2025. január 27.,
benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. január 28. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A kinevezés határozott időre, fizetés nélküli szabadság miatti helyettesítés időtartamára szól, előreláthatóan 2025. szeptemberig. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével),
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást)
Tovább
közterület-felügyelő (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Iroda – Közterület-felügyeleti Csoport
határozatlan időre szóló közterület-felügyelői posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
a) közigazgatási, rendészeti vagy katonai felsőoktatásban szerzett szakképzettség; vagy
b) felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közigazgatási, rendészeti vagy katonai szakképesítés; vagy
c) közigazgatási, rendészeti vagy katonai középiskolai végzettség; vagy
d) középiskolai végzettség és közigazgatási, rendészeti vagy katonai szakképesítés; vagy
e) középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga.
A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
közterület-felügyelői vizsga,
közigazgatási gyakorlat,
B kategóriás jogosítvány.
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A közterület-felügyelő feladata a közterületek jogszerű használatának, a közterületen folytatott engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenység szabályszerűségének ellenőrzése; a közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által tiltott tevékenység megelőzése, megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása; közreműködés a közterület, az épített és a természeti környezet, a közrend, a közbiztonság, az önkormányzati vagyon védelmében; közreműködés a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok végrehajtásának ellenőrzésében, valamint állat-egészségügyi és ebrendészeti feladatok ellátásában; a fenti feladatok ellátásához szükséges adminisztratív ügyintézői tevékenység elvégzése.
Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2025. január 17.,
elbírálásának határideje: 2025. január 31.,
benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. február 3. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet,
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
3 hónapnál nem régebbi, a 2012. évi CXX. tv. 5. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelést igazoló erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást).
Tovább
közútkezelői referens (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Iroda
határozatlan időre szóló közútkezelői referens posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
legalább középiskolai végzettség és középfokú szakképesítés,
számítógép felhasználói szintű ismerete,
B kategóriás jogosítvány.
A pályázati elbírálás során előnyt jelent a műszaki tervek legalább olvasási, értelmezési képessége.
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A közútkezelői referens munkakörébe tartozik utak, járdák, gyalogutak, kerékpárutak építése, használatbavétele és megszüntetése engedélyezésének előkészítése; útkezelői feladatok döntésre előkészítése; a közút nem közlekedési célú igénybevételéhez, illetve közútkezelői kérelmekhez kapcsolódó eljárás lefolytatása és döntésre előkészítése.
Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2025. január 17.,
elbírálásának határideje: 2025. január 31.,
benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. február 3. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével),
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást).
Tovább
hatósági ügyintéző (pályázat)
Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Iroda
határozatlan időre szóló hatósági ügyintéző posztjára
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
jogász szakképzettség vagy
felsőfokú végzettség és közigazgatási gyakorlat,
számítógép felhasználói szintű ismerete.
A pályázati elbírálás során előnyt jelent:
rendészeti területen szerzett szakképzettség, tapasztalat
Az ellátandó feladatok ismertetése:
A hatósági ügyintéző munkakörébe tartozik a közterület-felügyelői hatáskörbe tartozó intézkedésekkel (bírságolással, gépjármű-elszállítással) kapcsolatos ügyféli panaszok, kérelmek megválaszolása, közterület-felügyelői intézkedésekhez kapcsolódó közigazgatási hatósági eljárások lefolytatása, a Közterület-felügyeletet érintő jogszabályok változásainak folyamatos figyelemmel kísérése.
Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.
A pályázat
benyújtásának határideje: 2025. január 17.,
elbírálásának határideje: 2025. január 31.,
benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldésével.
Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2025. február 3. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.
A pályázathoz csatolni kell:
motivációs levelet (bruttó bérigény megjelölésével),
a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolatát (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást).
Tovább
Kövér Béla Bábszínház - igazgató (pályázat)
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése pályázatot hirdet a
Kövér Béla Bábszínház (6720 Szeged, Tisza Lajos krt. 50.)
igazgatói beosztásának
betöltésére, 2025. július 1-től 2030. június 30-ig tartó 5 éves határozott időre szóló munkaviszonyban.
Az igazgató jogviszonyára a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) vezető állású munkavállalókra vonatkozó rendelkezései az előadó-művészeti szervezetek támogatásáról és sajátos foglalkoztatási szabályairól szóló 2008. évi XCIX. törvény szerinti eltérésekkel alkalmazandóak.
A munkába lépés napja: 2025. július 1.
Az intézmény alapítója, jogállása:
az intézmény alapítója és fenntartója: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.),
az intézmény működési köre: Szeged város és térsége, illetve bel- és külföldi vendégszereplések, fesztiválok,
a vagyon feletti rendelkezés joga: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata vagyona feletti rendelkezési jog gyakorlásának szabályairól szóló közgyűlési rendelet szerint,
gazdálkodási jogköre: önálló gazdasági szervezettel nem rendelkező költségvetési szerv.
Az intézmény alapfeladata és fő célkitűzései:
A Kövér Béla Bábszínház feladata
a szegedi bábszínház-játszás hagyományainak megőrzése, megújítása,
a gyermek és ifjúsági közönség alapvető színházélményeinek megteremtése, a műfaji sokszínűség által az értő befogadás elősegítése,
mint Szeged város reprezentatív bábszínháza, bemutatkozási lehetőség biztosítása belföldi és külföldi bábszínházi előadásoknak,
a speciális műfaj eltérő törekvéseinek minél szélesebb fórumon való megmutatása,
a színházi kultúra terjesztése, valamint a nemzetközi kapcsolatok erősítése érdekében külföldi vendégszereplések szervezése és fesztiválokon, szakmai találkozókon Szeged városának képviselete,
a bábszínház, mint egyedi adottságokat igénylő színházi forma továbbélésének biztosítása oktatási feladatok ellátásával.
A Kövér Béla Bábszínház 2024. évi költségvetésének fő előirányzatai:
saját bevételi előirányzat: 78.531 e Ft,
irányítószervi támogatás: 121.467 e Ft,
állami támogatás: 48.791 e Ft.
Az igazgató feladatai:
a bábszínház programjának megvalósításához olyan társulat kialakítása, amely biztosítja a sajátos művészeti követelmények megvalósulását,
évadterv készítése, melyben a bemutatandó előadások meghatározása mellett kitér a művészek, alkotótársak megnevezésére, meghatározza az előadásokkal megcélzott korosztályi réteget, az elérni kívánt eredményeket,
a színház műsorrendjének repertoár rendszerben történő összeállítása,
a Kövér Béla Bábszínház, mint nagy múltú szegedi bábszínház, hosszabb távra szóló, meghatározó szerepéről való tervszerű gondoskodás,
a lehetőségekhez mérten olyan támogatási formák és marketingstratégiák feltérképezése, melynek segítségével biztosítható a kiegyensúlyozottabb működés és a közönségbázis további szélesítése,
a gyermekbáb-előadásokon kívül, esetenként felnőtteknek szóló bábelőadások bemutatásával a művészi sokszínűség megteremtése.
A vezetői munkakör betöltésének feltételei:
szakirányú felsőfokú végzettség: felsőfokú oktatási intézményben szerzett, az intézmény alaptevékenységének megfelelő felsőfokú végzettség és szakképzettség, vagy jogász vagy közgazdász szakképzettség
[mentesül ezen feltétel alól a pályázó, ha Kossuth-díjban, Magyar Köztársaság Kiváló Művésze és Magyar Köztársaság Érdemes Művésze, valamint Magyarország Kiváló Művésze és Magyarország Érdemes Művésze díjban részesült, továbbá ha színházművészet tudományágban tudományos (PhD vagy DLA) fokozatot szerzett],
legalább ötéves szakmai gyakorlat: valamely előadó-művészeti szervezetnél, a szervezet alaptevékenységének megfelelő és ahhoz közvetlenül kapcsolódó munkakörben, munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony esetében pedig az ilyen feladatkörben eltöltött idő, vagy
legalább hároméves előadó-művészeti szervezetben szerzett vezetői gyakorlat: valamely előadó-művészeti szervezetnél vezetői vagy magasabb vezetői munkakörben, vagy e feladatkörben munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban eltöltött idő,
az Mt. 44/A. § (1)-(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok a pályázóval szemben nem állnak fent,
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség.
A pályázatnak tartalmaznia kell:
a pályázó személyes motivációját, a színház jelenlegi működésére vonatkozó észrevételeit,
az intézmény vezetésére vonatkozó programot a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel együtt,
a pályázó által megvalósítani kívánt művészeti koncepciót, szakmai elképzeléseket, évadtervet, produkciós tervet,
a színház adottságainak figyelembe vételével a játszóhelyekre vonatkozó konkrét elképzeléseket,
gazdasági stratégiát a pályázatban megjelölt szakmai koncepció megvalósításához,
marketing, PR, belső-külső kommunikációs elképzeléseket, bel- és külföldi szakmai kapcsolatok, együttműködések tervezetét.
A pályázathoz csatolandó:
szakmai önéletrajz (a pályázó pontos személyi adataival),
a szakirányú felsőfokú végzettséget igazoló okirat(ok) másolata, vagy az állami kitüntetést, díjat, valamint a tudományos fokozatot igazoló dokumentum másolata,
szakmai vagy vezetői gyakorlat igazolása,
az Mt. 44/A. § (3) bekezdése alapján 30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, mely igazolja, hogy az Mt. 44/A. § (1)-(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok nem állnak fent,
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy az Mt. 211. §-ában szereplő összeférhetetlenség fennáll-e,
nyilatkozat a jogszabály által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról,
nyilatkozat az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak tudomásul vételéről, valamint arról, hogy a pályázó a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a közgyűlés/bizottság nyílt vagy zárt ülés keretében tárgyalja a pályázat elbírálását és a pályázat teljes anyagát az elbírálásban részt vevők megismerhetik,
nyilatkozat a 155/2017. (VI. 15.) Korm. rendelet 7. § (1) bekezdésben foglaltakról.
A nyilatkozatokhoz szükséges nyomtatványok és az adatkezelési tájékoztató az alábbi linken érhetők el:
https://www.szegedvaros.hu/egyeb-dokumentumok/szemelyzeti-osztaly-dokumentumai/kover-bela-babszinhaz-vezetoi-beosztasara-kiirt-palyazat
Javadalmazás: havi bruttó 850.000,-Ft.
A pályázat benyújtásának határideje: a Kulturális és Innovációs Minisztérium honlapján történő közzétételtől számított 30 munkanap (2025. február 11.).
A pályázat benyújtásának módja: elektronikus úton az acs.gabor@szeged.eu e-mail címre történő megküldéssel
A pályázat iránt érdeklődők részére a pályázat elkészítéséhez a Polgármesteri Hivatal Személyzeti Osztálya (62/564-412) nyújt tájékoztatást.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A 155/2017. (VI. 15.) Korm. rendelet 4. §-a alapján az érvényes pályázati anyagot benyújtó pályázókat a munkáltatói jogkör gyakorlója által felkért szakmai bizottság hallgatja meg, majd a pályázatokról a fenti szakbizottság véleményét mérlegelve Szeged Megyei Jogú Város Közgyűlése (a továbbiakban: Közgyűlés) dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: a szakmai bizottság ülését követő Közgyűlés napja. A pályázat elbírálásáról a pályázók a Közgyűlés döntését követően kapnak értesítést.
A pályázók a pályázatok elkészítéséhez pályázati dokumentációt igényelhetnek, amely tartalmazza az intézmény
hatályos alapító okiratát,
hatályos, az alapító által jóváhagyott Szervezeti és Működési Szabályzatát,
működési alapmutatóit (költségvetési sarokszámok, előadásszámok, látogatottság, dolgozói létszám),
a kiemelt minősítésű intézményre vonatkozó mutatóit.
A pályázati dokumentáció iránti igényt Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Kulturális és Szervezési Iroda Művelődési Osztályánál kell jelezni (tel.: 62/ 564-461).
Tovább