Pályázat (településrendezési referens)

Szeged Megyei Jogú Város Jegyzője
pályázatot hirdet
Szeged MJV Polgármesteri Hivatala – Fejlesztési Iroda, Városrendezési Osztály
határozatlan időre szóló településrendezési referens posztjára

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
  • egyetemi vagy főiskolai szintű építészmérnöki, településmérnöki, tájépítész, kertészmérnöki szakképzettség.

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • közigazgatási alapvizsga, közigazgatási szakvizsga,
  • angol és/vagy német középfokú nyelvvizsga.

Az ellátandó feladatok ismertetése:
A településrendezési referens részt vesz az illetékességi területet érintő terület- és településrendezési tervek készíttetésében, felülvizsgálatában, előkészíti az önkormányzat építészeti és természeti értékek védelmével kapcsolatos szabályozását, szakmai véleményével, állásfoglalásaival segíti a terület, illetve a település egységes táji és építészeti arculatának alakítását; érvényesíti a városkép védelmével kapcsolatos eszközöket; szakvéleményt készít településrendezési tárgykörben, telekalakítási engedélyezésnél szakhatóságként működik közre; szakmai egyeztetést folytat és tájékoztatást ad az érintett szerveknek, társirodáknak és a lakosságnak; közreműködik lakossági fórumokon településrendezéssel összefüggő kérdések egyeztetésekor.

Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.

A pályázat

  1. ) benyújtásának határideje: 2019. november 04.
  2. ) elbírálásának határideje: 2019. november 11.
  3. ) benyújtása kizárólag postai úton lehetséges, cím: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztály, 6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba.

Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2019. november 18. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.

A pályázathoz csatolni kell:

  • motivációs levelet,
  • a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
  • az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
  • iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint:
    – amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni,
    – amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni.