Pályázat (ingatlangazdálkodási ügyintéző)

Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet a
Városüzemeltetési Iroda
határozatlan időre szóló ingatlangazdálkodási ügyintéző posztjára

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
  • jogász szakképzettség.

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • jogi szakvizsga,
  • közigazgatási gyakorlat.

Az ellátandó feladatok ismertetése:
Az ingatlangazdálkodási ügyintéző munkakörébe tartozik az önkormányzati tulajdonú ingatlanok hasznosításának előkészítése a tulajdonosi jogkör gyakorlója részére, a tulajdonosi döntések végrehajtásában való részvétel; kisajátítást igénylő esetekben kisajátítási eljárás kezdeményezése a kormányhivatalnál, részvétel a kisajátítási tárgyaláson; önkormányzati tulajdonú vagyont érintő rendeletek, illetve módosításaik megalkotásában való részvétel; önkormányzati vagyont érintő megállapodások, szerződések előkészítése; jogcím nélküli használat rendezése; telekalakítási eljárás kezdeményezése, előkészítése; szolgalmi jog alapítás, ingatlancsere előkészítés; önkormányzati ingatlanok vonatkozásában indult bírósági eljárásokban az Önkormányzat képviselete.

Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.

A pályázat

  1. benyújtásának határideje: 2019. május 17.,
  2. elbírálásának határideje: 2019. május 31.,
  3. benyújtása kizárólag postai úton lehetséges, cím: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztály, 6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba.

Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2019. június 3. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.

A pályázathoz csatolni kell:

  • motivációs levelet,
  • a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el),
  • az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
  • iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint:
    – amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni,
    – amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni. kell bejelölni.