Pályázat (helpdesk ügyintéző)

Szeged Megyei Jogú Város Jegyzője
pályázatot hirdet
Szeged MJV Polgármesteri Hivatala
Jegyzői Iroda – Informatikai Osztály
határozott időre szóló helpdesk ügyintéző posztjára

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet, továbbá a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll,
  • középiskolai végzettség.

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • informatikai végzettség, vagy informatikai szakképesítés
  • helpdesk tapasztalat.

Az ellátandó feladatok ismertetése:
A helpdesk ügyintéző munkakörébe tartozik a dokumentum kezelési, adatbeviteli és ügyintézési feladatok, továbbá kapcsolat létesítése ügyintézőkkel, panasz, reklamáció kezelése, Call és Contact Center használata, ASP és PlanDoc rendszer felhasználóinak jogosítása, valamint műszaki segítségnyújtással kapcsolatos feladatok ellátása.

Illetmény és egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.

A pályázat

  1. ) benyújtásának határideje: 2019. szeptember 23.,
  2. ) elbírálásának határideje: 2019. szeptember 30.,
  3. ) benyújtása kizárólag postai úton lehetséges, cím: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztály, 6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba.

Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás leghamarabb 2019. október 01. napjától tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A kinevezés határozott időre 2020. szeptemberéig szól. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.

A pályázathoz csatolni kell:

  • motivációs levelet,
  • a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1.  mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el)
  • az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
  • iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint:
    – amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni,
    – amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni.