Pályázat (belső ellenőr)

Szeged Megyei Jogú Város Jegyzője
pályázatot hirdet Szeged MJV Polgármesteri Hivatala
határozatlan időre szóló belső ellenőr posztjára

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet, valamint a pályázó állam elleni bűncselekmény, igazságszolgáltatás elleni bűncselekmény, korrupciós bűncselekmény, közélet tisztasága elleni, valamint a nemzetközi közélet tisztasága elleni bűncselekmény, hivatali bűncselekmény, illetve közbizalom elleni bűncselekmény miatt indult büntetőeljárás hatálya alatt nem áll
  • a) jogász; vagy közgazdász; vagy gazdaságinformatikus; vagy informatikus közgazdász; vagy igazgatásszervező; vagy közigazgatás-szervező; vagy okleveles közigazgatási szakértő; vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség; vagy olyan főiskolai vagy egyetemi végzettség, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásába vételéről szóló 93/2002. (V. 5.) Korm. rendelet szerinti nyilvántartásába vételt lehetővé teszi; VAGY
    b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettség; VAGY
    c) a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettség és

    1. okleveles pénzügyi revizori szakképesítés; vagy
    2. pénzügyi-számviteli ügyintézői szakképesítés, vagy
    3. pénzügyi-számviteli szakellenőri szakképesítés; vagy
    4. ellenőrzési szakelőadói szakképesítés; vagy
    5. okleveles könyvvizsgálói szakképesítés; vagy
    6. költségvetési ellenőri szakképesítés; vagy
    7. mérlegképes könyvelői szakképesítés; vagy
    8. a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri szakképesítése; vagy
    9. az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri szakképesítése (CISA); vagy
    10. közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői szakképesítés; vagy
    11. felsőfokú költségvetési szakképesítés; vagy
    12. felsőfokú államháztartási szakképesítés; vagy
    13. államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési szakképesítés; vagy
    14. államháztartási ügyintézői szakképesítés; vagy
    15. elektronikus információbiztonsági vezetői szakképesítés; vagy
    16. integritás tanácsadói szakképesítés; vagy
    17. vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban szakképesítés ÉS
  • az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy önkormányzati költségvetési szervnél szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik.

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • a pályázó szerepel a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásában,
  • okleveles könyvvizsgálói, vagy mérlegképes könyvelői képesítés,
  • belső ellenőrzési tevékenység körében szerzett gyakorlat,
  • kontrolling területén szerzett gyakorlat,
  • adótanácsadó szakképesítés.

Az ellátandó feladatok ismertetése:
A belső ellenőr feladata Szeged MJV Önkormányzata felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél, illetve a Polgármesteri Hivatalban a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és  belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben szereplő feladatok ellátása, integrált kockázatkezelési, ellenőrzési, irányítási eljárások hatékonyságának értékelése és fejlesztése, a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak való megfelelés, valamint a gazdaságosság, hatékonyság, eredményesség vizsgálata, tanácsadói szerepkör érvényre juttatása.

Illetmény és egyéb juttatás a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv., a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket megillető juttatásokról szóló 32/2003. (VIII. 29.) Kgy. rendelet, valamint a Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata szerint jár.

A pályázat

  1. ) benyújtásának határideje: 2020. szeptember 18.,
  2. ) elbírálásának határideje: 2020. október 02.,
  3. ) benyújtása kizárólag postai úton lehetséges, cím: Szeged MJV Polgármesteri Hivatala Személyzeti Osztály, 6720 Szeged, Széchenyi tér 10. földszint 15. szoba.

Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt, mérlegelése alapján meghallgatásra kerülhet sor. Az állás a belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásába vételétől függően tölthető be 6 havi próbaidő letöltése mellett. A munkakör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tétele.

A pályázathoz csatolni kell:

  • motivációs levelet
  • a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajzot (az önéletrajz formanyomtatvány a www.szegedvaros.hu/oneletrajzsablon internetes oldalon érhető el)
  • az Adatkezelési Tájékoztató megismeréséről szóló nyilatkozatot (a Tájékoztató és a nyilatkozat www.szegedvaros.hu/adatkezelesi-tajekoztato-palyazatokhoz internetes oldalon érhető el),
  • iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát,
  • a legalább két éves vagy legalább öt éves szakmai gyakorlat igazolását.
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt (vagy az erkölcsi bizonyítvány igényléséről szóló igazolást) az alábbiak szerint:
    – amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése a postán történik, a kérőlap nyomtatványon a 2011. évi CXCIX. tv. 42. §-ában foglalt feltételeknek való megfelelés igazolását kell kérni, illetve a „munkakörömben kizárólag nagykorú személyekkel kerülök munkakapcsolatba” részt kell bejelölni,
    – amennyiben az erkölcsi bizonyítvány igénylése ügyfélkapun keresztül történik, a „büntetlen előéletű, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott bűncselekmények tekintetében büntetőeljárás hatálya alatt nem áll” igazolást kell kérni.