A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjének változása május 25-től

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus terjedésének megakadályozása és mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében – betartva az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről szóló 41/2020. (III. 11.) Korm. rendeletben előírtakat –

felhívom figyelmüket, hogy

  • a Polgármesteri Hivatal Széchenyi téri épületében az ügyfelek elsősorban a kijelölt ügyfélváróban és ügyféltérben tartózkodhatnak, ügyfél felkísérése az ügyintézői irodákban csak kivételesen indokolt esetben történik.
  • a Szegedi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadóiban az ügyfelek száma továbbra is korlátozva van: egy időben ablakonként maximum egy ügyfél tartózkodhat a helyiségekben.
  • kérjük, hogy az ügyfelek egymástól és az ügyfélszolgálatos munkatárstól tartsák meg a 2 méteres távolságot.
  • személyes ügyfélfogadás mellett továbbra is kérjük, hogy törekedjenek az elektronikus kapcsolattartásra (e-ügyintézés, e-papír, e-mail) és postai úton történő kapcsolattartásra, valamint a telefonon történő egyeztetésre. Az elérhetőségekről és e-ügyintézésről a szegedvaros.hu weboldalon tájékozódhat.

Munkatársaink és ügyfeleink egészségének védelme érdekében a várakozás és ügyintézés során maszkot viselni szíveskedjenek. Az ügyfélszolgálatotokon kézfertőtlenítő igénybe vehető.

Kérjük betegen, vagy a koronavírussal való – akár csak lehetséges – érintkezése esetén semmiképp ne keresse fel személyesen ügyfélszolgálatunkat, helyette az elektronikus kapcsolattartás valamely formáját válassza.

Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal ügyintézési és ügyfélfogadási rendjéről itt olvasható.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Dr. Martonosi Éva
jegyző