A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjének változása december 16-tól

Tájékoztatás

a Szeged Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának
koronavírus-járvány visszaszorítása érdekében kialakított és 2020. december 16. napjától bevezetésre kerülő ügyintézési és ügyfélfogadási rendjére vonatkozóan

A Polgármesteri Hivatalban intézett ügyek veszélyhelyzetben történő folyamatos ellátásának fenntartása érdekében, de figyelemmel a Magyarország Kormánya által 2020. november 3. napján kihirdetett veszélyhelyzetre az alábbi védőintézkedéseket rendeljük el a Polgármesteri Hivatalban történő ügyfélfogadás és ügyintézés rendjét illetően:

A Polgármesteri Hivatal belső szervezeti egységei minden olyan ügyben, ahol jogszabály nem írja elő kötelező jelleggel a személyes kapcsolattartást az ügyféllel, és az adott ügy intézéséhez nem feltétlenül szükséges az ügyfél hivatalban való megjelenése – szem előtt tartva a munkavállalók és az ügyfelek közös érdekeit, – olyan kapcsolattartási rendet alakítanak ki és alkalmaznak az ügyfelekkel együttműködésben, amely mellőzi a munkavállalók és az ügyfelek közvetlen találkozását, érintkezését.

2021. január 4-től a Humán Közszolgáltatási Iroda ügyfélszolgálatára csütörtöki napokra telefonon is időpontot lehet igényelni a 62/564-173 számon.

Kérjük, hogy ügyeiket lehetőség szerint továbbra is elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül vagy postai úton intézzék.

Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal ügyintézési és ügyfélfogadási rendjéről itt olvasható.

Szeged, 2020. december 11.

Dr. Martonosi Éva
jegyző